Puzzel Puzzels
freakyfreak
Artikelen: 0

Voorblad eindwerk

Ik maak een eindwerk voor Engels en ik doe het over het onderwerp punk(rock) Ik twijfel nog een beetje over mijn voorblad en zou graag een beetje commentaar krijgen over mijn voorbladen. Liefst commentaar dat argumenten bevat en/of met meningen wat er zou moeten veranderen .

Alvast bedankt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn voorkeur gaat uit naar de onderste afbeelding. Maar heeft er iemand een idee welk papier ik zou moeten gebruiken om het zwart zo mooi te laten overkomen?

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

Llie

Re: Voorblad eindwerk

Ik wens je printer alvast succes met zoveel zwart :( Maar punk is zwart en rood natuurlijk :( . Allereerst zou ik je lettertype aanpassen. Heel makkelijk te vinden op http://www.1001freefonts.com/ en deze rood maken.

Ik weet niet of je met je voorblad bent begonnen van je werkstuk, maar ik geloof dat punkers nooit "punk isn't dead" maar "punks not dead" zeggen(a) al is isn't beter Engels

http://i100.photobucket.com/albums/m26/tam...not-dead333.jpg

Deze zinnen zou ik ook beetje schuin zetten, om in de punkstijl te blijven.

Nou dat lijkt me al een beginnetje

P.S. Het is wel zo aardig als je een bronvermelding van de basis van je plaatje geeft, want die heb je niet zelf gemaakt.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

freakyfreak

kzal eens proberen met rood en ander lettertype en kijken wat dat geeft.

de site (www.studiofaca.com/.../D14_Mohawk_skull2.jpg) zet ik op het einde van mijn eindwerk bij bibliografie :(

Afbeelding

dit is vast wat je bedoelde en dit ziet er inderdaad al vetter uit dan het mijne:P

ook bedankt om mijn fout op te merken
Ruben01

Ik denk dat je het best zult afdrukken op een zwart kartonnetje, als je dit op een wit papier gaat doen zal je printer dit niet graag hebben en zal het resultaat ook niet heel proper zijn !
freakyfreak

Ik denk dat je het best zult afdrukken op een zwart kartonnetje, als je dit op een wit papier gaat doen zal je printer dit niet graag hebben en zal het resultaat ook niet heel proper zijn !
Aan dat heb ik ook al gedacht, maar dan gaat het resultaat matter zijn en ik denk dat dat juist minder mooit gaat zijn, maar morgen ga ik dat eens proberen als ik zwart papier heb.

k dacht eerder aan een soort van glanzend foto papier en dat zal inderdaad veel inkt kosten maar voor een mooi resultaat heb ik dat over.
Jan van de Velde

Gebruiken ook punkers geen apostrofje in Punk's not dead??

en zo punky vind ik die letters nog niet:

http://simplythebest.net/fonts/fonts/misfits.html

dat gaat er m.i. al weer meer op lijken.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

ypsilon

Die font van de Misfits vind ik persoonlijk een beetje overdaad... Ik vond de laatste best wel goed. Al kun je natuurlijk ook gewoon de letters uit krantenkoppen knippen en ze op je voorblad kleven (à la "never mind the bollocks"), dat is wel niet netjes, maar wel helemaal punk: "You want something done right, you gotta do it yourself" :(

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🙋 Huiswerk en Practica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!