Puzzel Puzzels
Isaac Newton
Artikelen: 0

Re: Minicursus integraalrekening?

Kleur en humor hoef ik niet. Ik wil een goede tekst voor iemand die niet heel ver is, maar alles wel wil leren. :(

ads

Steun Sciencetalk Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Bekijk product

Phys

Kleur en humor hoef ik inderdaad ook niet. Goede uitleg wel :(
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Morzon

Ik wil er misschien wel een schrijven, maar dan in de vakantie en misschien met de hulp van anderen. Maar verwacht geen kleur en homor. En over de kwaliteit wil ik nu nog geen uitspraak doen, maar het zal iedergeval een ander vorm zijn dan de minicursussen hier.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.
TD

Het "willen schrijven" is voor mij ook geen probleem, maar het moet een meerwaarde bieden ten op zichte van sommige prima inleidingen die al bestaan, volgens mij kom je hier al erg ver mee bijvoorbeeld.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
timwaagh

Ik wil er misschien wel een schrijven, maar dan in de vakantie en misschien met de hulp van anderen. Maar verwacht geen kleur en homor. En over de kwaliteit wil ik nu nog geen uitspraak doen, maar het zal iedergeval een ander vorm zijn dan de minicursussen hier.
dan wil ik best helpen (voorzover ik dat kan natuurlijk, want veel verder dan calculus met vectoren kom ik ook niet) :( . Meerwaarde is overduidelijk: deze minicursus is in het nederlands. Die wikipedia pagina is in het engels.

voor nog meer meerwaarde: integralen hebben vele toepassingen, kansrekening bijvoorbeeld. daar zou ik ook nog wel iets over kunnen zeggen.

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

jhnbk

schrijven kan ik ook meedoen,

pm me dan

@TD: je hebt uiteraard gelijk
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Analyse en Calculus”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!