curious schreef:bestialiteit is iets prachtigs, mits je het (uitgaand van de mannetjesmens) doet met een vrouwtje dat er niet echt onder lijdt natuurlijk. Het mag geen pijn doen, en als ze duidelijk te kennen geeft er beslist niet van gediend te zijn...gewoon niet doen dus. Maar in alle andere gevallen is het natuurlijk dik oke. Een kip of een geit, altijd doen (als je zin hebt).
Snap niet dat hier discussie over gevoerd wordt. Wat kan er mis zijn met seks met een dier, wanneerje dat allebei gewoon plezierig of in ieder geval niet onplezierig vindt?
Zelf ben ik wel eens benaderd door een hond, die tegen mijn been aan begon te rijden. Het was een grote herdershond in een hotel in Turkije, het dier liet niet los en ik moest me voortslepen naar de uitgang met de herdershond dus om mijn been heen geklampt.
Dat vond ik dus ietsjes te ver gaan
Zo ver zou ik van mijn kant als mens dus nooit gaan
Maar als er dus géén sprake is van enig ervaren van hinder van beide kanten (en pijn kan natuurlijk écht niet) dan is er natuurlijk helemaal niks mis mee.
Ik zal je zeggen wat er verkeerd is met seks met dieren.
Ik heb te doen met homo's en pedofielen. Zij kunnen verliefd worden op personen waarop ze in hun hart eigenlijk niet verliefd willen worden. Zij zouden wensen dat ze verliefd konden worden op het andere geslacht zodat zij kinderen kunnen krijgen. Speciaal pedofielen zijn te betreuren, omdat hun liefde niet beantwoord kan worden.
Bestialiteit is een ander verhaal. Dit valt in de catagorie verkrachtingen en aanrandingen.
En dat heeft
altijd als ondertoon macht uitoefenen.
Het maakt daarbij niet uit of je als man een vrouw verkracht of aanrandt, een kind of een dier.
Blijf met je poten van anderen af, als de ander er niet uitdrukkelijk om vraagt.
Geen enkel dier vraagt om seks met mensen. Als je meent van wel, bedenk dan dat pedofielen ook zeggen dat het kind het wilde en het fijn vond.
Denk je dat die hond die tegen je aanspringt seks met je wil? Denk je dat ie je been aanziet voor een vrouwelijk geslachtsorgaan? Of ziet hij je been als een paal waarop hij tot zelfbevrediging komt?
Als jij vindt dat die hond te ver gaat, dan zal ik je verklappen dat een hond iets ander is dan een mens.
Een hond loopt naakt rond, vrijt in het openbaar (al staan er 100 toeschouwers bij) en schijt ongegeneerd in het openbaar. Als jij denkt dat je ruimdenkend bent, dan kun je nog veel leren van honden.
Misplaatste ruimdenkendheid (zoals in jouw geval) staat misschien stoer, maar is net zo dom als het roken van sigaretten.