Moderator: Rhiannon
en waarom gebeurt dit nooit terwijl dat bewustzijn in de levende hersenen gelegen is?Sign schreef:De gedachten gang van jou theorie/vraag/topic, heeft voor mij ook nog een andere interpretatie ..de theorie uit een gezet door de topic genoten, bevestig mijn vermoeden, dat het bewustzijn zich los/buiten het lichaam kan manifesteren, al dan niet verplaatst zou kunnen worden naar een ander lichaam/bron/entiteit.
Gr. Sign
Sign schreef:Allereerst, ik hoef niets te bewijzen CURIOUS, het bewijs word vanzelf geleverd, voor ons allen, ook voor jou geldt dat de dood onherroepelijk zal volgen ..het meest eerlijke op aarde dan word het antwoord vanzelf geleverd ..wees gerust.
In deze topic hebben we het puur over het bewustzijn, dat het lichaam, naar mijn mening, tijdelijk bewoont. Natuurlijk is er scepsis, en niemand hoeft en wil zijn gelijk halen, simpel omdat we het niet voor 100% weten, dat geldt ook voor jou, maar dat het bewustzijn een fascinerend onderwerp is om over na te denken en van gedachten te wisselen is duidelijk.
Maar onthoudt dit Scepsis is de schaduw van de werkelijkheid.
Gr. Sign