Puzzel Puzzels
Johan2
Artikelen: 0

Re: levitatie in een meditatie

The Don schreef:
EricDeRode schreef:
Ik vermoed dat Jordi het letterlijke zweven bedoeld zoals ook wordt aangegeven

in het TM-vliegprogramma (geen grap) dat o.a. in Lelystad wordt/werd beoefend.
Is het zo moeilijk om hier een filmpje van te maken en/of deze "TM-vliegervaring" op een andere manier vast te leggen?
Als je wat googelt op TM plus hoppen, kom je de filmpjes vast wel tegen: een man in judopak en kleermakerszit op een springkussen. Heel amusant.
<i Si vis pacem paralellum</i (J. Goedbloed)

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

Bekijk product

Assassinator

ja amusant maar zeker niet overtuigend. ik bedoel, dat hoppen, waarom zou dat zo speciaal zijn?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Nature

Hallo, de berichten zijn inmiddels van een flinke tijd geleden, dus ik hoop dit nog wordt gelezen en op gereageerd.

Ik beschouw mezelf als een wetenschapper; gediplomeerd en in het dagelijks denken ook onderbouwing wensend, maar wel iemand die openstaat voor een wetenschap die verder rijkt dan datgene wat we 'weten'.

Enfin, ik heb wel wat heel raars meegemaakt, waardoor ik òf gewoon gek ben, òf moet toegeven dat een grotere wetenschap nog groter is dan dat ik zelf bijna niet kan geloven?

Wat er is gebeurd is dat ik ben gaan zweven.... Ik stond op van de bank om naar bed te gaan en had amper last van de zwaartekracht waardoor ik van de grond af kwam. Exact eigenlijk zoals de mens op de maan loopt. In de eerste instantie werd ik bang maar besefte me dat ik dit onder controle had en toen probeerde ik ook zodanig omhoog te komen dat ik de plafond kon aanraken. Wat lukte. Het was erg laat en ik was best wel bang en heb mijn gang (al hoppend) vervolgd om naar bed te gaan, waar ik in de war in slaap ben gevallen.

Ik twijfel nu uiteraard enigszins maar kan me dit toch echt als een gebeurtenis herinneren en niet als een droom.

Spoor ik nu niet meer of hoe zit het?

ads

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Minecraft - Nintendo Switch

Minecraft - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Rekenmachine Casio FX-82NL+

Rekenmachine Casio FX-82NL+

Bekijk product

Schwartz

Heel waarschijnlijk ben je op de bank in slaap gevallen en heb je geslaapwandeld naar je bed toe en ondertussen een droom bekomen waarin je bent gaan vliegen.

Ik heb zo vaak vliegdromen:

als ik bewust wordt dat ik droom dan zoek ik een weg naar buiten en ga ik vliegen over het land, soms kies ik dan bewust een koers.

Soms kom je terecht in een mooie omgeving en soms in een vreemde.

Ik probeer ook altijd bij de mensen naar binnen te kijken.

Vooral bij flats is dat leuk omdat de mensen die er wonen niet in de gaten hebben dat ze bezien kunnen worden...

Je zou het eigenlijk op moeten kunnen nemen met een videorecorder...

Ik vind het altijd mooie dromen.
Een computertaal is voor mensen, niet voor de computer.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Filosofie”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!