Een gas"bel" is niet een lege ondergrondse ruimte: het is gewoon een (enigszins) poreus gesteente...//.. bijvoorbeeld doordat een bel al instabiel is geworden door het ontrekken van het gas, vervolgens gevuld wordt met CO2 en dan door bijvoorbeeld een aardschok instort.
"Instortende" gasbellen lijken me een geologische onmogelijkheid.
Puzzels