Puzzel Puzzels
E-Culture
Artikelen: 0

[online experiment] omgaan met kunstinformatie

Op dit moment doe ik mijn afstudeeronderzoek voor mijn Master aan de Universiteit van Amsterdam. Ik heb een online experiment (survey) opgezet. Ik wist niet goed waar ik mijn topic moest plaatsen. Het is sociaal-wetenschappelijk onderzoek, en past dus in dit forum "Psychologie en Sociologie".

We gaan steeds meer online op zoek naar informatie gedreven vanuit een behoefte om meer te weten te komen over een bepaald onderwerp. Soms komt de interesse vanuit jezelf, soms ga je op zoek naar informatie omdat je het moet. Er is zoveel te vinden online, steeds meer uit allerlei hoeken. Je komt vaak informatie tegen op een site, die je weer niet vindt op de andere site. Wat vinden jullie echter van al die bronnen? Hoe gaan jullie om met online kunst informatie?

Als je interesse hebt om mee te doen met dit onderzoek, ga dan naar mijn website.

Er zal onder de deelnemers een "winnaar" worden gekozen, en die zal een cadeaubon ter waarde van 25 euro krijgen (per post opgestuurd). Als je kans wil maken hierop, dan moet je wel op het eind van het experiment je e-mailadres achterlaten.

Alvast bedankt voor je deelname! :D

ads

Steun Sciencetalk Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Bekijk product

gast004

Re: [online experiment] omgaan met kunstinformatie

Er is een probleempje als ik "years you have lived in the Netherlands" wil invullen. Ik woon in België en wilde dus "1" invullen (omdat "0" niet bij de keuzemogelijkheden staat), maar dan krijg ik "please select a value for "years you have lived ...", thanks!". Ik heb dan maar 18 ingevuld (zo lang woon ik in België).
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

E-Culture

Er is een probleempje als ik "years you have lived in the Netherlands" wil invullen. Ik woon in België en wilde dus "1" invullen (omdat "0" niet bij de keuzemogelijkheden staat), maar dan krijg ik "please select a value for "years you have lived ...", thanks!". Ik heb dan maar 18 ingevuld (zo lang woon ik in België).
Bedankt voor je deelname! :D

Volgens mij lukt 1 wel als je eerst een ander getal selecteert, en dan weer 1. Het invullen van het aantal jaren dat je in Belgie hebt gewoond is goed. Ik zal geen onderscheid maken tussen Nederlandstalige Belgen en Nederlanders. :D
lucifer

Graag gedaan :D
Adde parvum parvo magnus acervus erit.
E-Culture

ontzettend bedankt lucifer! :D
HosteDenis

E-Culture schreef:Bedankt voor je deelname! :D

Volgens mij lukt 1 wel als je eerst een ander getal selecteert, en dan weer 1. Het invullen van het aantal jaren dat je in Belgie hebt gewoond is goed. Ik zal geen onderscheid maken tussen Nederlandstalige Belgen en Nederlanders. :D
Ik had hetzelfde probleem als Lucifer, met name dat ook ik in België woon, en 1 geen optie als antwoord is.

Boeiende quiz, al ben ik ervan overtuigd dat ik noch beschrjiving, noch oorsprong van ook maar 1 van de 3 voorwerpen correct heb.

Denis
"Her face shown like the sun that I strived to reach."
E-Culture

Bedankt Denis, het is prima dat je gewoon het aantal jaar dat je in Belgie woont invult. Bedankt voor je deelname! :D
E-Culture

Ik heb nog maar 8 mensen nodig voor mijn experiment! Alvast bedankt als je wil meedoen! :D

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Bekijk product

E-Culture

Ik heb nog 1 iemand nodig en dan kan ik het experiment afsluiten! Als iemand zo vriendelijk wil zijn om als laatste mee te doen.... :D

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🙋 Huiswerk en Practica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!