Puzzel Puzzels
Lala
Artikelen: 0

Re: Komen hier werkelijk alleen maar genieen?

Beginnende met een R.... Dan zal het peterpan wel niet zijn he, genius :D
Appareo decet nihil munditia?

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

Jan van de Velde

Ga nou maar niet gokken.....

Iedereen die het weet heeft nog trauma's uit die tijd, en heeft dat al diep verdrongen......

Wie dat niet weet, hoeft dat ook niet te weten.

Er zal vanzelf nog wel eens een "dorpsgek" opduiken. :D Sterker, dat gebeurt met een zekere regelmaat. Die mensen hebben ook hun waarde, een stok in het hoenderhok bij tijd en wijle kan ook geen kwaad. Die hoeven we hier toch zeker niet publiekelijk te gaan bespreken?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Lala

what he says^

De betreffende gebruiker post hier niet meer, doet dus niet meer ter zake.

Verdrongen is het juiste woord, niet voor niks verdrongen :D
Appareo decet nihil munditia?
kombelpeter

Ik ben geen genie, ik ben een genie.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Isaac Newton

Beginnende met een R.... Dan zal het peterpan wel niet zijn he, genius 8-)
Haha, dat had ik niet gelezen. :D

Is het Raspoetin? Ik zal blijven vragen tot ik het weet.
Assassinator

Door dergelijke dingen te zeggen Lala en Jan, maak je iedereen alleen maar nog méér benieuwd :D
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Isaac Newton

Inderdaad!

Weet jij wie ze bedoelen? :D
Morzon

Isaac Newton schreef:Haha, dat had ik niet gelezen. :D

Het heeft geen zin. Je zal zijn nick ook niet meer terug kunnen vinden volgens mij.

Dit is al genoeg denk ik:

"Voordat iemand wordt gebanned wordt al een intensief proces doorlopen. Dagen van tevoren hebben alle moderators het al over de persoon in kwestie, en we bannen pas wanneer we het er allemaal over eens zijn. We gaan dus nooit over 1 nacht ijs.

Vervolgens is er een drietal redenen om dit niet te publiceren:

er gaat onnodig veel aandacht naar (posts van) persoon in kwestie

Iedereen gaat de posts nog eens doorspitten, analyseren en vergelijken met andere posts.

Zonde van de energie. Die kunnen we beter besteden aan nuttige vraagstukken en op andere positieve manieren met elkaar communiceren.

Het is al een uiterst zorgvuldig proces wat ons veel tijd kost. Wanneer we dat publiceren moeten we ons wederom verantwoorden, zonder dat dat eigenlijk enig doel dient. Er zijn altijd voor- en tegenstanders, en er zijn altijd mensen die vinden dat we het niet goed hebben gedaan. Door dit proces lopen we tevens het risico dat houdingen polariseren, en dat komt de sfeer niet ten goede.

Bovendien impliceert die discussie dat het forum democratisch is, en dat er gedaan moet worden wat de meerderheid vindt. Aangezien dat niet het geval is, is het resultaat van de discussie irrelevant, terwijl dergelijke vragen heel nauwkeurig beantwoord moeten worden. Wederom dus zonde van de tijd en energie.

Het is niet zo netjes je vuile was buiten te hangen.

Het is al niet leuk om iemand te moeten bannen. Waarom de rest van de wereld hier ook over op de hoogte brengen? Dat iemand hier niet meer welkom is, is al best een stap. Door publicatie zou dat ook de mening van andere (fora) kunnen beinvloeden."
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.
kombelpeter

Isaac Newton schreef:Haha, dat had ik niet gelezen. :D

Is het misschien Rudolf Hendriques? Nee toch? 8-)

I ♥ Apache!
Jan van de Velde

Dit was niet mijn bedoeling toen ik stelde dat de lijst dorpsgekken hier te lang was voor een pagina. Dat is misschien wat overdreven, maar er zijn/waren er meer dan alleen "R". Gekscherend stellen dat we hier voldoende dorpsgekken kennen is tot daar aan toe. Die vermeende dorpsgekken hier dan maar als zodanig persoonlijk te gaan zitten bespreken vind ik ver gaan. Ik vraag mij af of het fatsoenlijk is mensen die hierheen komen, weliswaar met een kronkel maar overigens waarschijnlijk met de beste bedoelingen, vervolgens in het belachelijke te trekken. En vooral als we dat dan nog allemaal op één persoon gaan concentreren.

In de regels hebben we overigens afgesproken op de bal te spelen, niet op de man. Waar dat even vergeten wordt worden discussies al gauw onprettig. Het was tot nu toe leuk. Kunnen we dit topic niet beter gewoon sluiten, voordat de lol eraf gaat?
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Assassinator

Nah dat hoeft toch niet, je moet niet alles meteen sluiten als het misschien uit de hand zou kunnen lopen :D Je hebt ons alleen maar benieuwd gemaakt, en het klopt dat hier zát "dorpsgekken" langs zijn geweest. Ik herinner me er ook wel een paar, maar die zijn nooit grote posters geweest. Soms dacht ik echt "hoe kóm je óóit op die ideeën!".

- Robert Heinlein -
Jan van de Velde

"hoe kóm je óóit op die ideeën!"
Och, dat overkomt iedereen wel eens denk ik, zo'n idee. Ik heb ze regelmatig, ik ga er alleen niet mee de boer op... :D ..
kombelpeter

Och, dat overkomt iedereen wel eens denk ik, zo'n idee. Ik heb ze regelmatig, ik ga er alleen niet mee de boer op... :D ..
Wat weer eens terug slaat op de oorspronkelijke vraag!

I ♥ Apache!
Assassinator

Ik heb het wel over wat extremere zaken 8-) Ik weet nog of iemand die hindoe-fundamentalist nog kan herinneren (ik zal hem maar niet bij naam noemen dan)? Dat soort dingen bedoel ik, om bijna bang van te worden. Dat soort dingen heb ik hier ook regelmatig langs zien komen. Maja of je dat nou echt dorpsgekken kunt noemen...

- Robert Heinlein -

ads

Steun Sciencetalk Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Bekijk product

eendavid

Ik vind dat Jan gelijk heeft dat dit van weinig respect getuigt. Zou je zoiets ook zeggen wanneer je gewoon een praatje met hen slaat? (bedenk dat ze het hier allicht ook wel kunnen lezen)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!