Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
*roosje*
Artikelen: 0

Re: [enquete]Klonen en genetische manipulatie...

Aangezien ik degene was die ze op slot heeft gegooid: Ik kan me je gedachtengang voorstellen, daarom heb ik ook links in die topics geplaatst naar dit topic.
Dank je wel :roll:

ads

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

pultjuh

1. ja

2. nee, als we dit gaan toe staan, voor bijvoorbeeld voortplantings problemen,

dan is dit ook niet snel meer te stoppen als het te extreem wordt

3. ik geloof die verhalen niet echt, voor mij moet er eersts duidelijker bewijs komen

4. goed, vooral om voedsel problemen op te lossen

5. goed, vooral om voedsel problenem op te lossen

6. hier heb ik geen ppoblemen mee, maar goed is er een te groot woord voor

7. goed
If knowledge was wisdom

And wisdom the key to innner rest

Teach me
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

tsjipko

1. Ja

2. Nee, omwille van bezwaren van psychosociale aard

3. Nee

4. Goed

5. Goed

6. Goed

7. Goed
Souldja

1. JA!!!

2. Ja maar alleen als het in het belang van de wetenschap is

3. Nee

4. Goed

5. Goed

6. Goed

7. Goed
StrangeQuark

Roosje, je moet er wel rekening mee houden dat dit zeker geen representatief onderzoek is op deze manier. De mensen die hier komen houden van wetenschap en hebben waarschijnlijk meer kennis van genetische dingen dan de gemiddelde persoon op de straat. Als je alleen maar dingen vraagt aan bezoekers van het wetenschapsforum, ik weet niet of dat zo is, dan zul je geen representatief ondersoek krijgen.

De gemiddelde persoon op straat schreeuwt al heel hard nee zodra die het woord klonen hoort.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
*roosje*

SQ schreef:Roosje, je moet er wel rekening mee houden dat dit zeker geen representatief onderzoek is op deze manier. De mensen die hier komen houden van wetenschap en hebben waarschijnlijk meer kennis van genetische dingen dan de gemiddelde persoon op de straat. Als je alleen maar dingen vraagt aan bezoekers van het wetenschapsforum, ik weet niet of dat zo is, dan zul je geen representatief ondersoek krijgen.  

De gemiddelde persoon op straat schreeuwt al heel hard nee zodra die het woord klonen hoort.
Neen hoor, ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd :wink:

Toch bedankt...

edit mod (Lala weer): kheb de opmerking die je van SQ quotte even als quote weer laten geven. Tegen verwarring enzo.
*roosje*

hihi jah ik wist niet hoe dat moest :roll: dank
StrangeQuark

hihi jah ik wist niet hoe dat moest :roll: dank

Je moet het vinkje: BBCodes uitschakelen uit houden. Dus geen vinkjes aan als je een bericht typed. :P
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Lala

Nou, er stonden ook geen

Code: Selecteer alles

[quote]
en

Code: Selecteer alles

[/quote]
aan het begin en het einde van het bericht, en die kan je er gewoon intypen, of op de Quote-knop drukken voor die op de te quoten-post staat en je bijdrage eronder typen. Maar er zijn verschillende mogelijkheden, die allemaal te lezen zijn in de FAQ(frequently asked questions) van dit forum.

Daar staat alles beantwoord over hoe je BBcode (de quote, bold, italic enzo) kunt gebruiken.[/url]
Appareo decet nihil munditia?

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Klintersaas
Social:

1. Ja;
  2. Ja, maar zolang het om medische doeleinden gaat;
  3. Ik denk wel dat er al mensen gekloond zijn, maar ik weet niet of het klonen door deze personen is uitgevoerd;
  4. Goed;
  5. Goed;
  6. Goed;
  7. Goed.
Nog veel succes met je enquête.

Vraag voor de moderators: Er zijn verschillende topics die handelen over al dan niet therapeutisch klonen. Waarom zouden we die niet samenvoegen? Het gaat om volgende topics:Hierboven staan enkel de topics die over de ethiek van het klonen gaan. Maar over de technische kant zijn er ook enkelen.Als samenvoegen geen optie is, zou er dan een subforum binnen "Ethiek" gemaakt kunnen worden met een titel als "Klonen en genetische manipulatie"?

Mijn excuses als bovenstaande vraag in "Site- en softwaregerelateerd" had moeten staan.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🦠 Biologie en medisch laboratoriumonderzoek”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!