Moderator: jkien
Misschien is het haandig om Jan zijn link eens door te nemen voordat je 2 keer dezelfde vraag stelt.wat hebt ik nodig om een jakobs ladder te maken![]()
Verder nog een kleine waarschuwing:De jakobsladder was vooral in de jaren '50 en '60 populair op middelbare scholen, waar het meestal geconstrueerd was uit een Bobine, of een ander apparaat dat tussen de 10 en 30 kV levert, zoals een transformator voor neonbuizen of een beeldbuiscircuit, en twee kleerhangers of staven die in een "V"-vorm gebogen waren.
edit: Ruben01 was sneller. Om op je laatste post terug te komen, volgende quote komt uit de Regels:De vonken kunnen door dun papier en plastic branden en een brand beginnen. Contact met het hoge voltage kan dodelijk zijn.
Een verzoek tot vermelding op het forum of eventuele samenwerking kan worden gericht aan het beheer.
Klintersaas heeft reeds geantwoord maar ik interpreteerde de vraag een beetje anders.ok bedankt voor jullie goede andwoorden maar ook wou ik een link plaatsen van me forum op jullie site hoe en waar moet ik dat zetten![]()
Lekker duidelijk antwoordnou niet zo groot