Hier beginnen de klassen nu aardig uit te dunnen (door opsplitsing, verder keuzes maken) waardoor het lastiger wordt om "onopvallend" afwezig te zijn. Als er van de 8 maar 6 komen, is 1/4 afwezig pi.gif
Moderator: Rhiannon
Hier beginnen de klassen nu aardig uit te dunnen (door opsplitsing, verder keuzes maken) waardoor het lastiger wordt om "onopvallend" afwezig te zijn. Als er van de 8 maar 6 komen, is 1/4 afwezig pi.gif
don't we all? pi.gifmaar dat gaat niet lukken omdat ik graag uitslaap.
Begint in Nederland het academiejaar al op 3 september ?Volgens mij ben ik in totaal 2 weken ofzo aanwezig geweest. Ik ben van plan om naar alle lessen te gaan vananf 3 september, maar dat gaat niet lukken omdat ik graag uitslaap.
Ik denk dat ik op 24 september ten vroegste begin.Ja, en in België?
Dit is in België voor de lagere school en het middelbaar ook het geval.Voor zover ik weet begint de academische jaar altijd op de eertse maandag van de maand september. (in Nederland)
Ik ben een hardcore uitslaper (mijn record staat op (na een zware nacht) tot 5u 's middags slapen), helaas maakt het je hele bio ritme kapot. Mijn vriendin daarentegen walgt van uitslapen. Meestal slapen we bij elkaar, zeker door het jaar, en als het 9u is kan ze echt niet meer slapen en moet ze opstaan, in tegenstelling tot mijzelfdon't we all?![]()
Het ligt natuurlijk aan jou, door het jaar meer doen en een rustigere examenperiode of vakantie door het jaar maar een zware examenperiode.