Ja, maar ik denk wel dat we voor de pdf's een apart logo ter beschikking kunnen stellen (het volledige wereldbolletje o.i.d.).Daar kan voor gezorgd worden. Is dat dan het logo linksboven aan deze site?
Ja, maar ik denk wel dat we voor de pdf's een apart logo ter beschikking kunnen stellen (het volledige wereldbolletje o.i.d.).Daar kan voor gezorgd worden. Is dat dan het logo linksboven aan deze site?
Ik dacht dat het makkelijker zou zijn zo te werken, wanneer jij liever met een Tex-verwerker werkt mag dat ook natuurlijk. Ikzelf heb daar niet zo heel veel ervaring mee.Ik typ niet in Word, om daarna te converteren in PDF. Ik maak alles dus rechtstreeks in een TeX-verwerker. Ik zou dus waarschijnlijk wel Jan's foto's kunnen invoegen als ik het op jou manier doe. Welk programma gebruik je precies? PrimoPDF?
Ik dacht dat het makkelijker zou zijn zo te werken, wanneer jij liever met een Tex-verwerker werkt mag dat ook natuurlijk. Ikzelf heb daar niet zo heel veel ervaring mee.
Ik zie het wel zitten over te schakelen van programma als we daarmee een beter eindresultaat bekomen.
Hier kan ik mij wel bij aansluiten Phys.Phys schreef:Het idee van Ruben01 om te werken met een .doc -> .pdf convertor is naar mijn mening niet goed.
Daarmee kom je nooit tot een professionele PDF. We willen juist met LaTeX werken, met alle voordelen van dien. Zoals Bart al zegt, heb je met (La)TeX veel mogelijkheden (documentclasses e.d.) die je met een simpel convertortje niet hebt.
Als we het doen, doen we het goed: zoals ieder wetenschappelijk paper (hetgeen dus ook op de universiteit wordt aangeleerd) gebeurt dit met een TeX-verwerker.
Het lijkt me een goed idee om - zoals Denis reeds opperde - een apart topic te maken waarin de code besproken kan worden.
Zoek eens op "latex filetype:pdf" met google; je krijgt dan een aantal handleidingen.Ruben01 schreef:Hier kan ik mij wel bij aansluiten Phys.
Waarschijnlijk is mijn kennis van (La)Tex niet voldoende om met kenners zoals jullie mee te werken, ik heb wel nog een vraagje.
Is er ergens een goede website waarop de basis staat uitgelegd zodat ik een beetje kan bijleren, misschien kan ik in de toekomst dan wel meewerken ?