Puzzel Puzzels
mo
Artikelen: 0

Zip bestanden openen

Weet iemand wat ik hiervoor moet doen (ik heb winzip al meer dan 45 dagen en moet nu betalen 8-) ).

zeer veel dank :D

ads

Steun Sciencetalk Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Bekijk product

Steun Sciencetalk Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Tom.

Re: Zip bestanden openen

Verwijderen en WinRar downloaden via deze link. Hiermee kun je ook unzippen. Prima programma. Zelfs in het Nederlands verkrijgbaar. :D
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

mo

zeer zeer zeer fel bedankt Tom :D
Cycloon

zeer zeer zeer fel bedankt Tom 8-)

Winrar levert je trouwens ook een trial-version, maar je kan die gewoon rustig verdergebruiken, ook al zijn je dagen gepasseerd :D
Phys

Krijg je wel telkens een irritante melding bij start-up :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
ypsilon

Winrar levert je trouwens ook een trial-version, maar je kan die gewoon rustig verdergebruiken, ook al zijn je dagen gepasseerd :D
Dat is bij win-zip toch ook het geval? I.i.g. op de versie die ik op mijn andere pc staan heb. Maar sinds Windows xp kan je zip-bestanden toch gewoon openen in de verkenner?
EvilBro

Tom.

Krijg je wel telkens een irritante melding bij start-up 8-)
Nooit gehad volgens mij. Maar ja, ik gebruik het ook niet zo vaak. Ik vind het in elk geval wel stukken beter dan WinZip.
zeer zeer zeer fel bedankt Tom :D
Graag gedaan, you're welcome! :D
Rov

Mijn trial winzip versie is vandaag 943 dagen oud en ik kan hem nog steeds gebruiken...
jhnbk

Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
Rogier

Ik zweer bij WinRar. Maar als je liever een gratis dan wel legaal alternatief hebt, dan is 7-Zip ook uitstekend.

Zowel de .rar als .7z formaten zijn trouwens ook veel beter dan zip (comprimeren veel beter en bieden allerlei andere voordelen). Geen enkele reden meer om nog dat achterhaalde winzip te gebruiken.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.
Phys

Ik gebruik ook altijd WinRAR; ideaal programma. Maar dan "gekocht"; als ik dat niet had gedaan kreeg ik telkens bij start-up een melding. Die kon je dan weliswaar gewoon wegklikken, maar het irriteert toch.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
mo

Bedankt allemaal.

Maar ik heb nog een probleem, nl. als ik een GS bestand wil openen dan krijg ik zo'n balk met talen dan kies ik engels en dan komt er weer een balk maar deze keer zegt het dat GS moet downloaden :s, ik heb het al 10 keer gedaan en nog steeds kan ik het niet openen :s

dus alvast bedankt pi.gif
qrnlk
Lorentziaan

GS? Je bedoel niet gz?

Persoonlijk gebruik ik voornamelijk bzip2
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

ads

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

mo

Ik bedoel dus ghostscript.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!