de duve is dacht ik was ook een bekende Belg. Ale toch bij de biologen en normaal gezien bij scheikundigen.
xd
Ook is het zo dat België en vooral Vlaanderen de laatste tijd maar rijk genoeg is om mensen te laten studeren en met resultaat(vroeger waren we maar arme onderdrukte boeren). Leuven is kop loper van hart chirurgie (met stam cellen enz) en de Universiteit van Gent is koploper in de planten genetica en heeft een Biochemisch labo dat blijkt zeer gekend te zijn. De Biologen van Gent zijn ook een van de weinigen die overweg kunnen met nematoden en hebben dus wereld faam. Ook is het onderzoeks centrum van Tervuren het belangrijkste institut van Afrikaans onderzoek.
xd
Maar ik denk dat het ver gedaan gaat zijn aangezien de regering liever gratis bussen in voert dan wetenschap te stimuleren.
Puzzels