Het is aardig stil aan de kant van Noortje
beste, sinds wanneer hebt u het recht te beslissen wie antwoord en wie niet, wie veel op het forum komt en wie niet. en er zijn nu eenmaal een pak interessantere topics dan dit.
momenteel is het een drukke periode door mijn examens en om eerlijk te zijn, ik heb naar de opnames van mivak gehoord en vond alles behalve overtuigend. De meeste van de tijd zou je evengoed wat ruis kunnen hebben. enkele malen hoor je iets zeggen, maar je weet wat ze zeggen doordat het erbij staat. ook niet erg overtuigend. Ik noem het echt geen bewijs, maar als je iets graag wil horen, dan zal je het wel horen zeker. (er bestaat ook zoiets als seliectief doof zijn, dus waarom niet selectief horen). Ook het feit dat er steeds lawaai op de achtergrond moet zijn maakt de zaak al een pak onbetrouwbaarder.
Neem eens een "duidelijke" stem op zonder al dat achtergrondlawaai en je komt al een pak geloofwaardiger over.
Ik heb wel al heel wat opnames gemaakt, maar nooit met het doel stemmen op te nemen en raad eens: ook nog nooit eentje opgenomen of iets gehoord waarvan ik zeg: wat is dat, terwijl de bandjes zeer aandachtig moeten beluisterd worden.
Als jullie er niet tegen kunnen dat sommigen dit absoluut niet geloven door gebrek aan bewijs dan hebben jullie een probleem. een site met wat opnamens met vaak geruis, muziek en dan de stemmen is voor mij niet echt een betrouwbaar iets.
Mocht je denken: die staat daar niet open voor, dan ken je mij niet (wat logisch is): anders had ik nooit de site bezocht van die vorige bezoeker, zou ik niet de hele reeks X-factor hebben voor mensen die dat kennen en nu niet een dvd gekregen hebben van mijn familie over paranormale zaken (vampirisme, klopgeesten, spontane menselijke ontbranding en nog eentje).
Maar iets radicaal geloven, dat doe ik niet.
voor mij is dit een gedane zaak: tot de dag dat ik betere bronnen heb, blijft het voor mij iets dat meer in de sfeer hangt van het bestaat niet. als jullie dat niet kunnen aanvaarden, mij goed.
en tot slot: beetje beleefdheid is op zijn plaats!!
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.