De VS zoals jullie dat nu kennen bestaat niet lang meer.
Hoezo? Ga jij daar verandering in brengen dan?
Moderator: Rhiannon
De VS zoals jullie dat nu kennen bestaat niet lang meer.
Nieuwe president, nieuwe VS!Hoezo?androide schreef:De VS zoals jullie dat nu kennen bestaat niet lang meer.
Wie zegt dat Kerry wint?Nieuwe president, nieuwe VS!Mafkees schreef:Hoezo?androide schreef:De VS zoals jullie dat nu kennen bestaat niet lang meer.
...wishfull thingking...
Kleine lettertjes ook lezen he! 8)
amerika moet eerst beseffen dat ze de macht moeten delen want er zitten toch ook nederlanders in irak
Dit heb ik ooit gehoord: Een paar Amerikaanse politici wilden een keer pi gelijk stellen aan 3 omdat dat makkelijker rekenen is. De wet was bijna geldig totdat een wiskundige net op tijd ingreep.NASE schreef:om terug te komen op de hoofdstelling?
Om dat er veel grote uilskuikens rondlopen en de USA, en omdat Bush er ook een is, vind ik.
Of Kerry beter zou zijn weet ik niet, maar van Bush wisten we het wel.
het beste voorbeeld daarvan is goed te kijken naar de mentalitie, en naar de televisie programma's.
oeee, levensgevaarlijk.Luke schreef:Dit heb ik ooit gehoord: Een paar Amerikaanse politici wilden een keer pi gelijk stellen aan 3 omdat dat makkelijker rekenen is. De wet was bijna geldig totdat een wiskundige net op tijd ingreep.NASE schreef:om terug te komen op de hoofdstelling?
Om dat er veel grote uilskuikens rondlopen en de USA, en omdat Bush er ook een is, vind ik.
Of Kerry beter zou zijn weet ik niet, maar van Bush wisten we het wel.
het beste voorbeeld daarvan is goed te kijken naar de mentalitie, en naar de televisie programma's.
Ik weet niet in hoeverre dit waar is. Dat die wet bijna geldig was, lijkt mij een beetje overdreven, maar ik zie die politici er echt wel voor aan om geprobeerd te hebben pi gelijk te maken aan 3.