Note to self: Wees iets minder subtiel
B)
Moderators: jkien, Michel Uphoff
En die heb ik dan weer niet gelezen, omdat ik het verhaal al uitgebreid kende. Nu.nl is nooit zo uitgebreid, dus ik zag er de meerwaarde niet van in om die ook nog te bekijken.devilyo schreef:regel 1 van nieuwsbericht..
Bij vertrek naar de aarde is de vlag per ongeluk omver gegooid. Aldrin en zijn collega's Neil Armstrong en Michael Collins besloten het bij terugkomst niet te vertellen omdat het erg gevoelig ligt in Amerika.
Niet helemaal waar: ze hebben het niet meteen verteld bij terugkomst. Ze hebben het later wel gezegd, bovendien is op een video van het opstijgen te zien dat de vlag heel erg aan het wankelen is dus ze zullen het er zeker wel over gehad hebben na de missie.devilyo schreef:regel 1 van nieuwsbericht..
Bij vertrek naar de aarde is de vlag per ongeluk omver gegooid. Aldrin en zijn collega's Neil Armstrong en Michael Collins besloten het bij terugkomst niet te vertellen omdat het erg gevoelig ligt in Amerika.
Maar niet in een bijna atmosfeerloze en zwaartekracht arme omgeving.je ziet dat onder een helikopter alles weggeblazen wordt en bij een raket is dit nog erger.
Schitterend pi.gifHans Sterling schreef:Omdat ze op verschillende plaatsen zijn geland?
Prachtige panoramafoto's van de landingsplaatsen:
http://www.panoramas.dk/moon/apollo-11.html
Als er een cirkeltje in het beeld verschijnt klik dan op de linkermuisknop,en beweeg de muis naar links of rechts.
Het beeld gaat dan rond.