Puzzel Puzzels
Florit
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

ik zal t nog maar een keer vragen:

Komt er iemand uit Meppel of omstreken???

ads

Steun Sciencetalk Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Ruben01

[quotepost='384087' date='13 January 2008, 15:35']ik zal t nog maar een keer vragen:

Komt er iemand uit Meppel of omstreken???[/quote]

Waarschijnlijk zal daar niet direct een reactie op komen, als er iemand uit die streek komt zal hij/ zij dit wel melden.

We gaan niet allemaal zeggen "neen" we komen niet van Meppel want dan zou het hier snel volgepost zijn :D .
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

PdeJongh

Wat je wel zou kunnen doen, is dit onderwerp doorzoeken op het woord Meppel. Als er dan treffers zijn, dan is dat misschien wel in de context van waar een persoon vandaan komt.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Florit

haha, nou ze kunnen ook lang over antwerpen en vlaanderen doorzeuren, dus ik dacht: laat ik t ook proberen! :D
Levalis

komt er wel iemand uit omgeving nijmegen dan??
Florit

tsja, dat zou ik kunnen proberen.... :D

Maar ik denk niet dat het er veel zijn! Wie woont er dan ook in de buurt van Meppel??!! Zelf kom ik uit Utrecht,maar ben 4 jaar geleden hier naar toe verhuisd...
Filofax

Beste forumleden,

Ikben Filofax, een nieuwe gebruiker/lid.

Mijn vakgebied is er een die spoedig zal verdwijnen: gasturbines.

Mijn interesses gaan uit naar de antieke wereld, in het bijzonder de ontwikkeling en verval van het Romeinse rijk, ook al is de qualificatie "Romeins rijk" zeer aanvechtbaar.

Ik hoop op dit forum een klankbord te kunnen vinden voor mijn interessen.
Als je de horizon kunt aanraken is het einde van je reis nabij.....
Mach

Hallo, ik ben Jeffrey uit omg. Rotterdam.

Ik ben student Procestechnologie en ik heb veel interesse voor alles betreft natuurkunde en scheikunde. Dat is mijn reden om hier op het forum te zijn.
rnr

Hee allemaal,

Ik kom uit groningen en studeer daar werktuigbouwkunde. Ben dus vooral geinteresseerd in wat natuurkunde enzo. Ik heb ook nog een jaartje farmacie gestudeerd dus daar weet ik ook wel eea van, volgens mij :D Qua levensbeschouwing en ethiek zal ik waarschijnlijk ook wel eens mee gaan discuzeuren.

groeten, reinier
Catherine Deviaene

Hallo iedereen,

ik ben Cathérine! Ik zit in 5 Latijn-Wiskunde-Wetenschappen in het Sint-Franciscusinstituut in Brakel.

Ik heb 10 katten en 1 hond. :D Al mijn katten zijn vondelingen. Tja ik heb nu eenmaal een zwak voor katten hé!

Ik luister graag naar muziek (vooral pop en rock) en 's avonds kijk ik graag televisie.

Later zou ik graag farmacie studeren.

Cathérine
Crispijn

ik ben Christian, heb een bijnaam Crispijn. ik zit in jaar 3 gymnasium, ga NT kiezen, hoewel ik latijn laat vallen. Ik doe ook een tweetalige opleiding wat inhoud dat ik aan het eind van mijn 6 jaar op de middelbare school een IB diploma krijg (oftewel International Baccalaureate) voor engels, wat gelijk staat aan bachelor voor engels.

Ik interesseer me zeer voor verschillende wetenschappen en ben geabonneerd op de kijk. ook is mijn kijk naar buiten erg groot en wil later dan ook iets doen wat bijdraagt aan de toekomst, natuur en zeker iets dat met het buitenland te maken heeft.

ik heb een tijdje aan hardlopen gedaan maar moet nu echt weer eens gaan beginnen met trainen. Ook ben ik sinds dat mijn vader naar china is gegaan voor het komende jaar op basketbal gegaan. Ik mag toch wel stellen dat ik goed ben in tekenen, maar ik ben te lui op ze te uploaden haha. Ik luister graag naar rock, momenteel vooral de grungeband Seether, maar ik luister naar de meeste variaties op rock, ik heb zelfs een paar Japanse rock cds gedownload.

Ik heb het idee dat dit forum redelijk groot is en dat ik nog genoeg stille avondjes (niet dat ik die elke avond heb ofzo) kan besteden aan dit forum.
Nikolaos

Ik ben Klaas Vroom. Ik ben 19 jaar.

Vorig jaar heb ik mijjn vwo-diploma gehaald en dit jaar doe ik een vormingsjaar aan de Evangelische Hogeschool in Amersfoort.

Laat ik eerlijk zijn: ik ben christen en ik ben kritisch, tegenover God en mensen.

Mijn hobby's zijn filosofie, lezen en gewoon gesprekken voeren. Ik hoop ook volgend jaar filosofie te gaan studeren, het liefst in Leiden.
meroveus

Goedenavond,

Ik ben werkzaam bij defensie (technische dienst) en deeltijdstudent Werktuigbouwkunde aan de Hogeschool Arnhem-Nijmegen. Volgens sommige mensen mag je het pas een studie noemen als je aan een universiteit gebonden bent, maar daar is nog wel een leuke discussie over te voeren :D

Via mijn studie ben ik op deze site terecht gekomen, dus ben benieuwd wat het gaat opleveren. Voor beide partijen uiteraard...
Wrath

Hoi mijn naam is Sjoerd en ik ben 34jr. Ik ben leraar wiskunde, geef les aan wat onderbouw klassen havo/vwo en bovenbouw vmbo. Wil eigenlijk volgend jaar weer een studie oppakken of misschien wel later een carriere switch maken.

Vaak het net aan het afstruinen naar intessante en leuke dingen voor mijn lessen, maar ook om gehoor te geven aan mijn eigen nieuwsgierigheid. Zo ook eens terecht gekomen hier en al leuke topics gelezen, maar ook genoeg tegen gekomen waarvan ik terugschrok en merkte hoeveel kennis al weer weg is gezakt in 10 jaar tijd.

Mijn hobbies zijn lezen, films, gamen en fotgraferen. Ook internet ik graag.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Bekijk product

Fiesika

Hallo iedereen,

ik ben Cathérine! Ik zit in 5 Latijn-Wiskunde-Wetenschappen in het Sint-Franciscusinstituut in Brakel.

Ik heb 10 katten en 1 hond. :D Al mijn katten zijn vondelingen. Tja ik heb nu eenmaal een zwak voor katten hé!

Ik luister graag naar muziek (vooral pop en rock) en 's avonds kijk ik graag televisie.

Later zou ik graag farmacie studeren .

Cathérine
Ik mocht willen dat ik zo'n mooie naam had ;)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!