Bedoel je daar geesten of engelen mee? Of bedoel je dat er in de bijbel daadwerkelijk staat dat er leven op andere planeten is?
De zichtbare wereld is maar een klein stukje van de werkelijkheid.
Ik vergelijk het wel eens met het electromagnetisch spectrum, toen ik dat voor het eerst afgebeeld zag, verbaasde het mij hoe klein het zichtbare licht daarin is, niet meer dan een piepklein regenboogje tussen het uitgebreide gebied van radiogolven, infrarood, ultraviolet, rontgen en gammastralen.
Bijna alle straling is dus onzichtbaar.
Maar ook het EM spectrum maakt weer een klein deeltje uit van weer een groter geheel, waaronder gravitatiestraling en wellicht nog talloze onontdekte stralingen.
Ook de materie die we zien is maar 1% van alle materie, de rest is zgn. donkere materie.
Dus de moderne wetenschap bewijst dat het merendeel van onze wereld onzichtbaar en onwaarneembaar is.
Ook onze waarnemingsinstrumenten hebben hun beperkingen, dus er zal nog veel en veel meer zijn dan we ooit kunnen waarnemen.
Als er inderdaad een zichtbare vorm van leven van elders voor onze neus zou staan, zul je hem waarschijnlijk niet eens als leven herkennen, zo anders zal hij er uit zien.
In de Bijbel tenslotte staan diverse verhalen opgetekend van "hemelse" wezens die zich aan de mens openbaarden, als je echt interesse hebt zal ik het wel eens voor je opzoeken.