Ik herken dat, maar dat is ook niet alleen maar een voordeel... Als je bijvoorbeeld een hyperfocus hebt op iets, terwijl je gewoon een proefwerk moet leren. Verkeerde momenten zijn dan nogal lastig.Leuke gravedig. ADHD wordt mijns inziens gewoon te vaak gediagnosticeerd. Er zijn vast mensen die er echt erg veel last van hebben, maar er zijn volgens mij ook veel rotkoters, die inderdaad gewoon een duidelijk regime nodig hebben ipv Ritalin. Daarnaast is ADHD niet alleen lastig, er zitten ook voordelen aan. Het is een attention deficit hyperactivity disorder. Mensen met ADHD kunnen zich dus wel eens totaal niet concentreren, maar kennen ook periodes van hyperconcentratie. Dan zijn ze dus supergefocused en eigenlijk niet af te leiden van waar ze mee bezig zijn. Iemand met ADHD in de zaal die dat herkent?
Misschien dat je als niet-ADHD'er (?) er voordelen aan kan koppelen, maar in mijn geval en belevenis ermee ziet de positieve kant ervan er behoorlijk leeg en triest uit... Bij al die nadelen zullen er vast een paar puntjes handig zijn maar je bent al zoveel energie (en dan bedoel ik dus niet druk zijn
Puzzels