Via zoeken op het forum zie ik geen reeds hierover geplaatst topic staan dus bij deze.
Over of ik het wel of niet zou plaatsen moest ik wel eerst even diep nadenken want ik vermoed dat ik wel weer de wind flink van voren ga krijgen maar dat moet dan maar zo zijn.
Hier is een stukje film waarin een demonstratie wordt gegeven van een simpel (althans dat lijkt tenminste zo) zelf te maken magneet motor met gewone huis tuin en kuikenmiddelen..
Op de voorhand eerst even dit.
Om onnodige discussies te voorkomen lijkt het mij zinvol dat niet gelet moet worden op de mensen in het filmpje en de link naar de persoon waar het in het filmpje omgaat want daar gaat het mij in dit geval absoluut niet om.
Kijk er eens naar en luister naar de uitleg en zie hoe het werkt.
Het begint bij ongeveer 7.14 minuten.
http://video.google.com/videoplay?docid=-6...7&q=billy+meier
Is het siencefiction of siencefact?
Het ziet er doodsimpel uit en het lijkt op dit filmpje althans te werken.
Het zou eigenlijk te bizar voor woorden zijn als dit echt zou werken want simpeler kan het eigenlijk niet.
Het zou in dat geval een perpetuum mobile zijn en dat zou op zich al verbazingwekkend zijn.
Het bouwmateriaal is verkrijgbaar dus is het te maken.
Het stukje wat ik zelf niet goed begrijp/goed kan horen is de uitleg van de magneten op de stalen kogel.
Misschien kan iemand mij vertellen wat hij daar precies zegt, want ik wil n.l. proberen om het na te maken en dan maar zien wat er gebeurt.
De hamvraag is, zou dit uberhaupt kunnen werken?
Puzzels