Alleen ik beweer dat er meerdere manieren zijn om het te realiseren!
Een van die manieren heb ik al (gedeeltelijk) beschreven in Theorieontwikkeling.
Nu zijn er meerdere wegen die naar Rome lijden, ik heb b.v. een manier om de golven te laten fietsen!
Dit benodigd natuurlijk wel opheldering.
Het is (zoals alles in het leven) relatief eenvoudig om dit te doen realiseren.
De zee zit vol met ongebruikte energie die in vorm van golven naar de kust komen, maar we moeten die energie omzetten in een bruikbare kracht!
Hoe kan men(s) dit doen?
Denk eens aan een fiets.
Wanneer je trapt op de pedalen dan geblokkeerd het vrijloop systeem en zet de kracht op het wiel.
Draaien we nu de zaak om en draaien het wiel in rijrichting, dan loopt de trapper mee.
Het is jouw eigen energie die het wiel laat draaien, maar dit kan ook anders!
Stel je eens een lange as voor die op de bodem van de zee ligt voor de kust, en zet er schoten op.
Deze schoten zijn net pedels, wanneer een golf tegen een schot komt drukt hij deze plat!
Hierdoor wordt de as waar het schot zich op bevindt een stukje gedraaid! (je trapt 1 halve slag)
Maar golven komen meestal in een boog aan wal.
Een rechte as ervoor zorgt dat het tijdstip van het trappen van een golf over de lengte van die as met tal van trappers op verschillende tijden trappen.
Met een golf kunnen wel 100 of meer van deze "trappers" iedere keer een zetje geven op een en de zelfde as.
Je kunt het ook zien als een hele lange tandem fiets!
Naar voren trappen (van de zee naar de kust) wordt door het water gedaan, nu dan de vrijloop.(uitrollen)
Wanneer een golf het schot/peddel/trapper heeft plat gedrukt, zorgt een luchtkamer ervoor dat de trapper weer omhoog gaat staan, klaar voor de volgende golf!
Omdat er meerdere trappers op verschillende tijden kracht leveren aan die ene as, zal deze dus continu worden aangedreven door onvermoeibare energie!
Dit zou ook in principe werken op wind, maar water is ca 700keer sterker als wind!
Op plaatsen waar de golven in rechte lijnen op het land af komen kan men(s) de as schuin leggen!
Dit zorgt ervoor dat wanneer de eerste golf is uitgewerkt bij het einde van de as, er een nieuwe golf weer bezig is met de eerste trappers aan te trappen!
Dit is een onuitputbare energiebron die dag en nacht werkt!
Het kan en zal overal voor worden gebruikt want het is zeer krachtig.
Bijvoorbeeld kan men(s) een dynamo erop laten draaien om stroom op te wekken, GRATIS STROOM!
Dit is een feilloos systeem, en de mogelijkheden zijn extreem!
Voor zover ik het heb uitgewerkt is er GEEN PROBLEEM waarvoor ik geen oplossing voorzien heb!
Dus laat maar komen die kritiek
Iedereen die hier vragen over heeft mag zich natuurlijk melden, ik zal proberen alles te verduidelijken!
De wetenschap heeft zich te veel vast gezet op het idee dat het onmogelijk is om gratis energie te produceren!
Ik wil bij deze BEWIJZEN dat er degelijk wel meer dan een manier bestaat om het te realiseren.
Met de vriendelijke groeten van World Saver.
P.S. Ik zal hier ook nog een paar illustratie´s voor maken en ze plaatsen wanneer ik ze klaar heb!
Puzzels