er bestaan diersoorten -ook in extreme gevallen bij de mens- die tweeslachtig zijn=>hermafrodieteen dier dat zicht zelf kloont als vorm van voortplanting
klonen is toch iets anders, hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klonen
er bestaan diersoorten -ook in extreme gevallen bij de mens- die tweeslachtig zijn=>hermafrodieteen dier dat zicht zelf kloont als vorm van voortplanting
mja, de jongen zijn identiek aan de ouder, dus een kloon -> klonener bestaan diersoorten -ook in extreme gevallen bij de mens- die tweeslachtig zijn=>hermafrodietCloudedHeaven schreef:een dier dat zicht zelf kloont als vorm van voortplanting
klonen is toch iets anders, hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klonen
ben nie bang voor de Zon, maar wel bang 'hoe we in hemelse godsname zullen geraken op die 'andere planeet?Als je bang bent dat de zon opgebrand is, daar moet je nog zo'n 5 miljard jaar op wachten, dus tegen die tijd zijn we als mensheid toch wel uitgestorven of naar een andere planeet gegaan.
idd, da's te maf, maaaar ventilatoren bij parachutes -aha-...ventilator op zeilboten...
zover gaat ik het nog niet beken, maar ergens denk ik, dat je gelijk heb.ik weeg 10 kg
ik ga op een lichtbundel zitten ik weeg 0 kg
ik zorg dat ik sneller ga dan die lichtbundel en weeg dat -10 kg
Rome is ook niet in één dag gebouwddus theoretich vind ik het haalbaar , echter praktich zie ik het niet morgen gebeuren , want stel dat men aan die snelheid zou raken dan bots men gewoon tegen de eerste beste planeet , door aantrekking ...
over welke stralen heb je het? ik heb het over laserstralen die aantal keren X raper vliegen dan het licht.laten we je scan systeem maar vergeten want stralen zijn veel te traag
Ten eerste zijn er een aantal bijzondere gevallen waarbij de FASEsnelheid van rontchen straling sneller kan gaan in bepaalde kristallen dan het licht. Dit is wat anders dan de GROEPSsnelheid. Dit is min of meer fictief, een wiskundig fase verhaal. Je kan geen informatie hiermee versturen, je kan er geen druk mee uitoefenen tegen je zeil, je kan er niets mee. De groepssnelheid het gene waar het om gaat met dit soort dingen is altijd langzamer of even snel dan 'c'.over welke stralen heb je het? ik heb het over laserstralen die aantal keren X raper vliegen dan het licht. En dat bestaat!
Snap ik niet. Mis je het woord worden aan het einde en bedoel je daar dan mee dat of we deze theorieen al kunnen uitvoeren? Ik moet vaak erg vaak je posts overlezen om te begrijpen wat je bedoelt."kan deze denkpiste al ernstig genomen"
De term theorie theorie en theorie praktijk is mij onbekend.zo ja, dan moet de mensheid er aan werken. tot dat er een 'theorie praktijk' ontstaat. en vervolgens realiseren.
Zou jij de helft van je salaris hier voor willen opgeven, zonder dat je weet of het gaat lukken, dat je er decennia op zal moeten wachten, dat je er niet aan mee mag doen enz. De gemiddelde belasting betaler niet en helaas de politicus die gekozen wordt door de belastingbetaler ook niet. Ben ik bang.een ruimteschip bouwen zou misschien meer dan 30 biljoen dollars kosten, maar ik zeg:"So whatt?" (als de mensheid op een dag uitsterft, dan mag iedereen eens aan mij zeggen voor wat het 'geld' gediend heeft)
Ik heb wat moeite met dit soort kromme vergelijkingen die eerder in dit topic geloof ik ook al gemaakt werd. Geen enkele wetenschapper heeft een volledig sluitend argument gegeven destijds dat het wel of niet zou kunnen. Er was geen fundamentele natuurconstante die ons in de weg stond. Het zou hooguit een hoop energie kosten en dat was misschien op dat moment niet nodig. Dit verhaal is niet een energie verhaal (tenzij je de wormhole shortcuts ed gaat gebruiken, dat we dat nog niet kunnen is wel een energie verhaal) dit verhaal is een fysische onmogelijkheid.ps: zeg nooit: nooit! want 50jaren geleden zei de mens -professors/universiteiten: "de mens zal nooit de atmosfeer kunnen verlaten