Bovendien is het hebben van zo'n printer niet het enige wat je nodig hebt. Je hebt de originele blauwdrukken nodig (of hoe ga je het anders namaken, toch niet gewoon een kleurenkopietje nemen?), je moet het juiste papier hebben waarin je de watermerken en de metalen glinsterende streep in kan brengen, bovendien moet je fluorescente inkt kunnen printen want onder uv licht merk je dat, en zelfs in e glinsterende streepjes en vakjes zitten de fluorescente materialen en daarin zitten ook inprints.
Kortom, ik ben ervan overtuigd dat geld na te maken is, maar of jij dat gaat kunnen (met alle respect voor jou uiteraard

) betwijfel ik toch wel hard hoor, zeker als je denkt dat het met een epsonnetje mogelijk is. Je moet ofwel inbreken in de Europese nationale bank in Berlijn om de originele blauwdrukken te stelen ofwel in de lokale drukkerijen in bv. nederland en belgië, of je moet extreem skilled zijn in holografische technieken en andere imaging technieken met de PC om het echt na te maken, je moet zeer gedetailleerde scanners daarvoor hebben en een zeer fijne snijmachie om het briefje in vele kleine stukjes te kunnen snijden (in de lengte!!!). Daarna moet je massaal veel PC-power hebben om die beelden te laten verwerken, en dan moet je nog een enorm gekke printer hebben die het aankan om van die gekke dingetjes af te printen en dan heb je geld. Undoable lijkt me. sorry