Ik laat Wetenschapsforum monitoren door een externe dienst: zij hebben servers over de hele wereld die de snelheid van WSF testen (al heb ik vooral servers uit West-Europa geselecteerd). Hieruit blijkt dat er nog steeds (grote) problemen zijn. Ik heb contact opgenomen met de provider, hopelijk kan het snel worden opgelost!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Wellicht overbodig, ook ik in engeland ondervind de problemen.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Naar ik hoor zijn er problemen op enkele delen van het internet, dus volgens mij is één van de supercomputers uitgevallen, of gaat hij zo traag, en moeten de website-gegevens van ergens anders komen wat een vertraging betekent.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Het gaat volgens mij met ups en downs, de ene moment gaat het bij mij supersnel, in tweede instantie zeer traag. Ik moet zeggen dat het nu op een aanvaardbare snelheid loopt.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."
De oorzaak is hoogst waarschijnlijk gevonden, en ook gerepareerd. Ik zal jullie de technische details besparen, maar het zou nog tot morgenmiddag kunnen duren voordat iedereen de (verwachte) verbetering ook merkt.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic