Thuis wil ik beginnen met een klein projectje. Mijn idee is om, zoals de titel al duidelijk aangeeft, een spreaker te bouwen die draadloos zijn signaal ontvangt.
Ik wil de signaal die uit de versterker komt radiografisch versturen naar de speaker, maar dan wel op een ongebruikelijk aantal Hz aangezien anderen hier anders wellicht storing op hun radiozenders van zouden kunnen ondervinden.
Hebben jullie een goed idee over hoe ik dit het best kan bouwen? Zelfs de kleinste tips zijn welkom
Alvast bedankt voor al uw hulp!
Met vriendelijke groet,
Derrick
Puzzels