Dank je wel voor je woorden!! en ja ik heb heel veel aan jullie reacties gehad als mens tot mens, maar jullie hadden de kennis die ik niet had en met deze kennis kan ik dus verder!anusthesist schreef:Een anesthesist heeft het neem ik aan geobjectiveerd. Met alle respect, maar het is niet netjes iets meteen als psychosomatisch te bestempelen. Daarvoor moet je toch wel hele goede argumenten hebben, iets wat niet mogelijk is na het lezen van dit topic.
Soms is het ook fijn voor mensen om een eerste aanspreekpunt te hebben. Omdat alpaca menig probleem heeft gehad met artsen is het niet zo makkelijk om alleen te roepen: 'arts reedplegen' Ondanks dat dit topic vrij persoonlijk is heb ik er geen problemen mee. Alpaca vraagt niet om een diagnose en niet om een medisch advies, maar om advies van mens tot mens. Als ze hiermee -ook maar een beetje- geholpen is, is dat een goede zaak.
En ik weet nu wel dat het verschijnsel niet veel voorkomt en dat IK de volgende keer gewoon moet zorgen dat het probleem duidelijker is, voordat een ingreep plaats vind.
Daarnaast hoop ik oprecht dat het aankomende onderzoek nog iets nieuws brengt en vooral een duidelijke verklaring van het verschijnsel zodat het onbegrip waar ik nu tegenaan loop (en waar mijn kinderen wellicht mee te maken krijgen) zo klein mogelijk te maken.
Mooi alle KANJERS!! heel erg bedankt! Ik ben zo blij dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en ik zal jullie forum vanaf nu met rust laten!
Puzzels