Inkoppertje zou je zeggen; natuurlijk niet.
MAARR... men zegt altijd dat je ogen het beeld op z'n kop opvangen en dan wordt het later in je hersenen weer goed gezet. Maar hoe kan me dat al zo lang weten? We staan nu pas op het punt de werking van de hersenen te ontdekken! Ik geloof het dan ook niet. Ik denk dat het beeld in je hersenen helemaal niet ongedraaid wordt. Dat wij alles op z'n kop zien. Voor de natuurwetten maakt dat natuurlijk niks uit, maar voor ons beeld van de wereld wel lijkt me.
wij bouwen niet omhoog maar naar beneden! als je de trap op gaat ga je naar beneden! en als je een balletje laat vallen gaat hij omhoog!
Wat vinden jullie van deze theorie?
Puzzels