Merkwaardigste stuk vond ik dat van de 2 britse MP's die verkleed waren en in een jeep gingen rondrijden en mensen neerschieten.
Verder, komende kerst ga ik dat verhaal van die "zon onder sterrenbeeld kruis" eens nakijken
Moderator: Rhiannon
Ik was in ieder niet bijzonder onder de indruk van deze "documentaire". Een aantal stukjes over de verklaring achter de messias-mythe klonk wel aardig als zijnde een plausibele verklaring, maar verder zag ik bar weinig onderbouwing. Jammer, want het is toch een zeer interessant onderwerp. Het Loose Change achtige deel was uiteraard slaapverwekkende, onsamenhangende en niet onderbouwde rommel zoals we die al redelijk lang kennen.
Antwoord is iemand aub?
Een econoom aan het woord:Einsteins_zoon schreef:Ik zou eigenlijk zeer graag uit een economicus z'n mond willen horen of het allemaal waar is van die federal bank reserve en die modern bank mechanics...
Als het waar is wat men verteld over het feit dat het in het systeem is berekend dat mensen failliet gaan, dan vind ik de mensheid zo achterlijk als iets... Dan is het inderdaad een moderne vorm van slavernij die wij hebben vanaf dat wij 1 euro in ons handen hebben. Want uiteindelijk zijn we op het einde van de dag voor de mensen gaan werken die de banken controleren...
Over Al-quaida en de economische hitmannen heb ik wel mijn twijfels... Het is volgens mij zeer moeilijk om zoiets geheim te houden.
Ik ben zowiezo geen fan van kapitalisme omdat het eigen is aan het systeem dat corruptie ontstaat en dat er inderdaad geen echte democratie bestaat...
Maar uiteindelijk zullen we allemaal in het systeem(verplicht) moeten meedraaien...Wat we wel kunnen doen is een nuttige job nemen en je ogen open doen en houden. Ik ga nog liever achter de vuilkar lopen dan elke dag het beperkte geld in de wereld te verspillen als adverteerder!
Verder vind ik de tweede helft van de documentaire onzin en ik mis de tegenkritiek die bij zo een documentaire hoort.
sorry voor mijn taalgebruik in de eerste zin van m'n post![]()