Enige tijd geleden ben ik een artikel tegen gekomen te vinden in het volgende linkje LINKje.
De kijk die ik momenteel op het leven heb, kan ik hier ook mooi vanaf leiden.
Alles bestaat uit energie (het molecuul model).
Energie verdwijnt niet (E=MC kwadraat) aldus Einstein.
Wij zijn dus ook niks anders dan energie, aangezien alles bestaat uit moleculen.
Als we dus sterven, verdwijnt energie niet, maar het wordt doorgegeven.
De ontwikkeling van een menselijk lichaam begint al tijdens de zwangersschap.
Door energie toe te voegen aan 'het kind' kan deze zich meer ontwikkelen door organen te bouwen.
Als je de theorie dan bekijkt, bouwt de energie zich uit omdat wij mensen groeien en altijd stoffen aanmaken vanaf het moment dat wij ontstaan.
Kortom, alles bestaat uit energie.
Maar hierdoor ontstaan weer vragen, want hoe is deze energie ontstaan?
Sommigen geloven in God, dat hij voor alles zorgt.
Ikzelf geloof niet in dingen die ik nog niet heb gezien of een logische verklaring van kan achterhalen.
Ik geloof dus ook niet in God, maar in de theorie van Darwin.
Maar dan weet ik nog niet waar de energie vandaan komt.
Ik wil dus graag willen weten waar de energie vandaan zou kunnen komen, als deze theorie teminste logisch lijkt.
Want als ik denk aan de oerknal, en de formule van Einstein, had er dus altijd al energie moeten zijn.
Puzzels
