Ik heb een scheef IQ, taal haalt mijn score naar beneden.
Zijn er andere forumleden die een zwakzinnig hersendeel hebben terwijl de rest goed functioneert ?
Moderator: Rhiannon
Ssst!antoon de test die wij gedaan hebben daar kwam toch geen taal in voor?
Bij een IQ-test wordt je begrips/inzichtsniveau getest en vergeleken met de rest van de bevolking. het is eigenlijk je verstandelijke leeftijd gedeeld door je werkelijke leeftijd, x 100 %.mijn iq was 3 jaar geleden laten testen : 122 ( zo een IQ blijft dat altijd het zelvde, of vermeerd dat ook en verlaaggt dat?
Van : http://www.123test.nl/over_123test/onderzoek/iq/Geheel volgens verwachting werd gevonden dat het hoogste IQ wordt gevonden bij gemiddelde leeftijden. IQ wordt verondersteld toe te nemen tot volwassendom en bij het verouderen weer af te nemen. Let wel, de hier gerapporteerde verschillen zijn niet het resultaat van een longitudinaal onderzoek. Generatieverschillen spelen dus mee in de gevonden verschillen.
Na een half uur deze test gedaan te hebben kom ik uit op het betaalmenu.Einde van de test
Lever je antwoorden in door naar het betaalmenu te gaan. Beantwoord eerst de onderstaande achtergrondvragen.
Pas als je 14 Euro betaald dan krijg je de uitslag te zien. Als je hier in trapt maakt de uitslag niet meer uit, dan ben je pas echt dom.Transactiekenmerk itDBw4214
Omschrijving IQ rapport
Bedrag 14.00 Euro
Was dat bij die test die jij kennelijk deed dan niet tevoren aangegeven zoals beloofd in de quote?Gratis
Op 123test kan je je helemaal uitleven op testgebied. Zonder kosten en verplichtingen. Bijna alle tests op 123test zijn gratis. En je hoeft er ook geen persoonlijke adresgegevens voor achter te laten. Ook in de toekomst zal dat zo blijven. Voor die mensen die een uitgebreide test willen maken, voor bijvoorbeeld een assessment of loopbaanbegeleiding, zijn er ook meer serieuze, professionele tests. Voor deze tests wordt soms een vergoeding gevraagd. Dat staat vooraf altijd aangegeven.
en wanneer het over frans, duits, of wat dan ook zou gaan dan ben ik fenomenaal gebuisd
Waar kan ik die mensa test vinden ?Mario schreef:Ik heb de test gedaan bij Mensa en kwam net boven de 140 uit...zowel op schaal van Cattel als Raven...![]()
Ik vind mezelf niet intelligent en doe en gedraag mij zeker ook zo niet want ik krijg altijd tegenwind dus daaruit besluit ik dat je die testen met een korreltje zout moet nemen...