Moderator: Rhiannon

Waarom niet? Zo kan je ook beginnen dat je animatiefilms niet kan vergelijken met gewone films. Dit is mss wel zo, maar het gaat er toch gewoon om welke films jij goed vindt?Ik zet er LOTR niet bij, omdat je moeilijk een film van gemiddeld 1,5 uur kunt vergelijken met eentje van 10 uur. LOTR is dan ook meer een Epos, en niet te vergelijken, maar wel goed.
Het is natuurlijk niet zo dat ik lig te kotsen, ik vind gewoon dat de films (zeker de laatste) bij lange na niet in de buurt komen van de verwachtingen die bij die films waren. Ook vind ik de hype die er rond omheen ontstaan is niet passen bij deze matige films.En Syd, waarom vind je LotR dan zo slecht? Volgens mij kan je moeilijk dat ie slecht is hoor. Dat het je slag niet is van film kan ik inkomen, maar dat je er zo zwaar van moet kotsen... Ik denk dat er weinig films zijn die de combinatie van een goed verhaal (akkoord, 't origineel is beter, maar er zijn natuurlijk grenzen voor films, Peter Jackson heeft een goed werk geleverd), een goede creatie van de gewenste sfeer en special ffx zo goed hebben verwezenlijkt. Graag zou ik een deftige argumentatie willen weten waarom LotR volgens jou zo slecht moge wezen...