Moderator: Rhiannon
Elvis had ook succes, maar is niet erg oud geworden. En of hij gelukkig was is ook maar de vraag.Als je succes hebt zal je ook wel gelukkig zijn en zal je hoogstwaarschijnlijk ook wel overleven.
Tja, alles heeft wel z'n nadelen, overleven is en blijft het belangrijkste, alleen lijk je dan zo een marsmannetje als je zegt dat dat je hoofddoel isElvis had ook succes, maar is niet erg oud geworden. En of hij gelukkig was is ook maar de vraag.Cycloon schreef:Als je succes hebt zal je ook wel gelukkig zijn en zal je hoogstwaarschijnlijk ook wel overleven.
Zou er dan wel een verschil inzitten?Kan iemand mij het verschil tussen mededogen en medelijden vertellen? Want volgens de dikke van Dale is er geen verschil tussen.
Plezier zonder waarheid kan ik me moeilijk voorstellen.Voor de overige punten kunnen ze denk ik pas echt goed bestaan met waarheid.
Misschien om dezelfde reden waarom jij het niet neemt.Waarom neemt niemand overleving?
Ik denk het wel. Ik kan me namelijk voorstellen dat iemand zó ongelukkig is dat hij of zij liever niet leeft, en er alles voor over heeft om zich gelukkig te voelen. En iemand die voornamelijk gelukkig is vergeet al snel hoe belangrijk geluk is, omdat je daar gewend aan raakt.Gaat geluk voor op overleven?