Een tijd geleden heb ik video's opgenomen rondom mijn omgeving. Ik filmde ongeveer in totaal een 20 minuten.
Bij het terugkijken van de video's zag ik tot mijn verbazing vreemde vogel- vleugel achtige voorbij vliegen/schieten die ik niet met blote ogen kon zien, maar alleen terug kon zien op video.
Ze vliegen niet als normale vogels.. ze schieten met volle snelheid ver weg in de lucht en kunnen opeens stil hangen in de lucht als een kolibrie maar dan zonder hun vleugels te wapperen, ze staan gewoon stil, ook dit heb ik op video.
Ik kan natuurlijk de video's wel plaatsen, maar ik wil serieuze reacties van mensen die kennis hebben van alle vogels. De video's zijn van iPhone 3g, en zodra ik ze op Youtube zet gaat de kwaliteit verloren.
Hier de foto's van één van de video's.. dit is eigenlijk al het filmpje, alleen dit kon je zien.. zo snel ging hij.
Als je naar de tijd kijkt is dit allemaal binnen minuut 00:06:28, in nog geen seconde.

Ingezoomd:

Ook heb ik in die kwartier andere vogels opgenomen, die hier leven. Die zie je echt rustig vliegen.
Deze die ik hier op beeld heb vliegen zo snel, en op dat moment heb ik ze niet gezien.
Een vriend van mij die wel wat af weet van vogels zei deze nooit eerder te hebben gezien.
Dit is het orgineel. Niets is gephotoshopt of whatever.
Wat is het? Nieuwe soort die we niet kunnen zien met blote oog? Extraterrestrial? Andere dimensie?
Ps. ik woon in R'dam, en in diergaarde Blijdorp heb ik deze soort al helemaal niet gezien
In ieder geval alvast bedankt voor mensen die hier kunnen reageren.
Puzzels