Dat kan na verloop van (enige) tijd niet meer. Ik heb je technische vraag afgesplitst van de raadseltopic.En als ik dat aan mijn vorige bericht wil toevoegen krijg ik de mededeling "sorry, je mag je bericht niet wijzigen" met verwijzing naar de help pagina.
Je kunt zelf ook domeinen/paden/etc. opgeven die geblokkeerd moeten worden, vandaar de suggestie.Zou me verbazen dat het aan ABP ligt. Die werkt, als ik het goed begrepen heb, met een lijst van reclamebanners die geblokkeerd moeten worden.
Da's ook zeker een goede mogelijkheid.Misschien de No-script add-on?
Mag ik zelf mijn eigen topic binnen 20 minuten al niet meer wijzigen? Afsplitsen goed idee, had ik zelf wel gedaan als ik het kon, want het stond daar echt niet op z'n plek.Dat kan na verloop van (enige) tijd niet meer. Ik heb je technische vraag afgesplitst van de raadseltopic.
Wijzigen kan tot een kwartier na plaatsing.Mag ik zelf mijn eigen topic binnen 20 minuten al niet meer wijzigen?
Nu wel na het uitzetten van ABP, als ABP aan staat lees ik "LaTeX" ipv "test". Ik ga 's kijken wat die voor raars doet want normaal blockt die geen LaTeX.Ik kan je even niet goed volgen, wat is je probleem precies? Je krijgt de afbeeldingen van LaTeX niet zien? Kijk eens hieronder, zie je daar het woordje "test" staan?