Cuba was een les denk ik, koude oorlog ook, maar de Amerikanen hebben nucleaire wapens gebruikt, dus zij weten heel goed wat nucleaire wapens is en NK gaat die wapens gebruiken denk ik, ik weet niets zeker, zelfs dat ik nu iets aan het schrijven ben weet ik niet zeker, de kans is gewoon te groot dat ik nu een reactie aan het schrijven ben, meer niet.Dat is je mening en goed om die te horen maar is die ergens op gebaseerd? Je post hangt aan elkaar van de stellingen en aannames zonder fundering. Heb je zo'n dikke vinger in de Amerikaanse pap dat je zeker weet dat ze Noord Korea niet zullen aanvallen?
het is daarom dat mijn reactie met "ik denk" is begonnen, en ik gebruik altijd "ik denk", ik weet niets en ik kan niets weten en nooit van iets zeker zijn.
ik denk dat Noord Korea (indien aangevallen wordt) nucleaire wapens gaat gebruiken, jawel, ik denk dat die mensen echte communisten zijn, kapitalisten hebben die wapens gebruikt, dus ik denk dat de communisten dat ook ooit zullen gebruiken, en daarom denk ik dat een oorlog tegen NK een gevaarlijke risico is.
Puzzels