Puzzel Puzzels
Mimoun
Artikelen: 0

Re: Bericht in "de morgen" over noord korea.

Dat is je mening en goed om die te horen maar is die ergens op gebaseerd? Je post hangt aan elkaar van de stellingen en aannames zonder fundering. Heb je zo'n dikke vinger in de Amerikaanse pap dat je zeker weet dat ze Noord Korea niet zullen aanvallen?
Cuba was een les denk ik, koude oorlog ook, maar de Amerikanen hebben nucleaire wapens gebruikt, dus zij weten heel goed wat nucleaire wapens is en NK gaat die wapens gebruiken denk ik, ik weet niets zeker, zelfs dat ik nu iets aan het schrijven ben weet ik niet zeker, de kans is gewoon te groot dat ik nu een reactie aan het schrijven ben, meer niet.

het is daarom dat mijn reactie met "ik denk" is begonnen, en ik gebruik altijd "ik denk", ik weet niets en ik kan niets weten en nooit van iets zeker zijn.

ik denk dat Noord Korea (indien aangevallen wordt) nucleaire wapens gaat gebruiken, jawel, ik denk dat die mensen echte communisten zijn, kapitalisten hebben die wapens gebruikt, dus ik denk dat de communisten dat ook ooit zullen gebruiken, en daarom denk ik dat een oorlog tegen NK een gevaarlijke risico is.
'Anticipate charity by preventing poverty' (Mimoun Rambam)

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Ger
Artikelen: 0

Re: Bericht in "de morgen" over noord korea.

zelfs dat ik nu iets aan het schrijven ben weet ik niet zeker, de kans is gewoon te groot dat ik nu een reactie aan het schrijven ben, meer niet.
Kom op, dit gaat echt nergens over.

Wat Mrtn je duidelijk probeert te maken, en ik bij deze ook, is dat je veel zegt, maar niets onderbouwt. Ook al is dit het café, als je een stelling doet moet je die onderbouwen, op zijn minst als daar om gevraagd wordt. Blijft die onderbouwing uit, dan wordt de stelling verworpen.

Bij deze dus nogmaals het verzoek alleen stellingen te doen als je bereid bent een onderbouwing te verzorgen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!