Onze geëerde beheerder heeft 10.000 posts onder zijn naam. Dat betekent dat hij de club van de Ridders in de Orde der Berichtenplaatsers mag vervoegen.
Tijd voor een rondje felicitaties en een speech!
Moderator: Rhiannon
Tijd voor een rondje felicitaties en een speech!
spannund... hahahahaHet volgende staat op ons "To Do" lijstje:
Als je klikt op "Zoeken" opent er een invulvak met daaronder een link "Meer opties".
De bedoeling is dat als je iets in het invulvak zet er via Google wordt gezocht (wat je nu nog via "Meer opties" moet doen).
De link "Meer opties" blijft bestaan, en blijft ook linken naar de huidige pagina.
Kortom: Google wordt "default" de rest blijft als optie toegankelijk.
Deze is echter gemaakt op 8 juni, een tijdje geleden dus, waardoor het mij verbaast dat het iemand nu pas opvalt, vooral ook wegens het topic dat er hier bestond m.b.t. het 20.000ste lid van WSF, daarin stond de vraag wat eerder kwam: Miels 10.000ste post, of het 20.000ste lid van WSF, het zou me verbazen als niemand toen heeft uitgezocht hoeveel posts Miels toen had. Hij maakte vandaag overigens wel zijn 10.004ste post, daardoor is het ypsilon vandaag waarschijnlijk opgevallen.Miels schreef:Je hebt een goed punt, ook met betrekking tot de kwaliteit van het onderzoek: door de oproep in een bepaald forum te plaatsen wordt ook al een beperking in de respondenten gecreëerd (en dan bedoel ik niet eens in aantal).
Voor zover ik inzicht heb ik het aantal enquêtes waarvoor wordt opgeroepen lijkt een apart (sub)forum mij echter overdreven. Wanneer men behoefte heeft aan een diverse doelgroep kan een enquete wellicht het best in het cafe geplaatst worden.