Moderator: physicalattraction
als dat écht is, dan raakt je brandstoftank leger, en als je dan, zoals je zegt, je de instellingen van je jetpack niet verandert stijg je dus op. Op den duur is de tank leeg en klap je naar beneden, van een inmiddels bereikte (mogelijk respectabele) hoogte. Hoe lang dat duurt is dus vooral afhankelijk van je tankinhoud.zou dat echt zijn wat er zou gebeuren?
Niet helemaal dezelfde situatie, aangezien de plank bevestigd is aan de muur en de muur aan de aarde.Dit is toch hetzelfde als: "Er is een plank aan de muur bevestigd. Stel je zit op de plank, hoe lang duurt het voor je de grond raakt?" Waarom zou je ooit van positie veranderen? ](*,)
Nee hoor, dat mag je best zeggen. De aarde valt namelijk niet naar je toe (wat bedoel je daar eigenlijk mee?) en jij gaat niet omhoog want je hangt op een constante 2 meter boven de grond.Ik besef net dat ik in de eerste post eigenlijk niet mocht zeggen dat a = 0 m/s² bij t = 0, aangezien je dan even snel omhoog zou moeten gaan als de aarde naar je toe valt.
Maar goed, het vallen van de aarde zelf is dus waar ik aan dacht in mijn oorspronkelijke vraag, die nu wel onherroepelijk verloren is gegaan in vaagheid