Ik hoop op reacties...
Groetjes,
Rianne
Moderator: Rhiannon
Een erg subjectief betoog, NASE!NASE schreef:Sommige huiswerken zijn zeker nuttig, andere dan weer niet, net zoals sommigvakken nuttig zijn en andere dan weer niet.
In elke geval is het beter dat het huiswerk blijft. Anders zal die tijd die ze verlieze, moeten inhalen op school zelf, en dan hebben we langer les wat ik ook niet wil.
Ook heeft huiswerk als doel om planning en zelfstandig heid te kweken.
Zou zouden beter de domme vakken buiten smijten en alleen met de interessante vakken verdergaan. Dan zouden we meer tijd hebben voor huiswerk, want minder school, en zou de opleiding beter zijn want we verdoen onze tijd nie met nutteloze zaken.
Is een mening per definitie niet subjectief. En wat is er dan wel zo subjectief aan dat je er problemen mee hebt???Een erg subjectief betoog, NASE!
In de eerste plaats zeg ik niet dat ik er problemen mee heb, die heb ik dan ook niet.Is een mening per definitie niet subjectief. En wat is er dan wel zo subjectief aan dat je er problemen mee hebt???Math schreef:Een erg subjectief betoog, NASE!
Ik heb redenen om te zeggend dat sommige vakken nutteloos zijn, of toch voor mij.
Ik zit nog op school, 5de middelbaar (WeWi8). En in die 5 jaar dat ik daar op school zit zijn er bepaalde vakken waar ik (bijna) niets heb geleerd. M.a.w. daar is het nut een school niet in te vinden, en als je in z'n situatie zit vraag je je af waarom je eigenlijk die les moet volgen. Je leert niets en verveelt je mateloos. En eigenlijk vond niemand die les interessant, en hebben de meesten ook bijna niets geleerd.Ik vraag me alleen af waardoor jij denkt dat je kunt zeggen dat je -ik citeer- "domme vakken buiten smijten" zou moeten?