Puzzel Puzzels
317070
Artikelen: 0

Re: Kan je leven zonder te eten en te drinken?

Als je antwoorden zoekt voor wetenschappelijk bewijs dat kan je je beter in de kwantummechanica verdiepen, daar gelden andere wetten.
Hoe goed kent U kwantummechanica?
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

ads

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Dido

In je hersenen zitten 2 klieren die samen de nectar kunnen produceren en uit het gaatje in je verhemelte kan laten komen.
En wat is de naam van die 2 klieren? Verder moet ik met spijt meedelen dat er geen gaatje is in het gehemelte waaruit nectar kan komen...
Een tijdje terug ben ik bij iemand geweest die deze voor mij heeft geactiveerd.
Zelfs met activatie is dit anatomisch bekeken volstrekt onmogelijk.
Mede hierdoor zal het trillingsniveau van mijn lichaam verhogen, dichter naar de frequentie van het licht. Een bepaalde frequentie is nodig om zonder eten te kunnen leven, een nog hogere om zonder drinken te kunnen leven.
Dus, door nectar te laten komen in de mond, verhoogt iemands trillingsniveau? Hoe gaat dat precies, want dat is wel heel eigenaardig!

En wat is de frequentie van licht? En waarom zou je dan plots wél zonder eten en drinken kunnen?
Als het goed is kom ik hier over ongeveer een half jaar terug om te laten weten hoe het gaat.
Hoe lang je zonder eten en drinken kan, schommelt nogal. Maar ik vrees dat wij én anderen jou nooit meer zullen terugzien over een half jaar als je nog maar probeert enkele weken niet te eten en te drinken...
P.S. Ik hoop dat hier respectvol mee omgegaan kan worden, ik geef een stukje van mezelf. Mijn dank hiervoor.
Net omdat ik respect heb voor jou, als individu, wil ik je vragen dat je je verdiept in wetenschappelijke lectuur: bv. de anatomie van de schedel, de hersenen en de neurofysiologie. Zo kan je een beeld vormen van wat wél en niet kan bij de mens. En zo kan je voor jezelf tot een gefundeerde mening komen over datgene wat anderen jou proberen wijs te maken (zoals bv. het activeren van de klieren voor de productie en secretie van nectar).

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Klintersaas
Social:

Onder andere om de redenen die Dido aanhaalt, kan wat door Dreeslo genoemd wordt onmogelijk waar zijn. Op deze manier proberen om zonder eten en drinken verder te leven is dus verre van gezond en zelfs gevaarlijk. Wij raden dan ook iedereen ten stelligste af dit uit te proberen en/of de resultaten ervan op dit forum te plaatsen. Dergelijke berichten zullen worden verwijderd.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!