Jawel hoor. In de regels staat duidelijk:vervelend dat dit niet kan.
Uitschrijven
Op verzoek kan een account worden opgeheven. Dat zal echter niet als gevolg hebben dat de onder dat account geplaatste berichten verwijderd zullen worden! Omdat er echter geen account meer aan deze berichten is gekoppeld zal de naam van de poster van deze berichten veranderen in "*_gast_*". Om tegemoet te komen aan privacybescherming kunnen eventueel andere maatregelen genomen worden.
Als je overweegt om je account op te heffen omdat je geen berichten meer van Wetenschapsforum wilt ontvangen, dan is er overigens een eenvoudiger manier om dat te bereiken. Haal op deze instellingspagina het vinkje weg bij "Ontvang berichten verstuurd door het beheer" en druk op "Bewaar instellingen".
Wanneer je een verzoek om je account op te heffen wil indienen kan je het contactformulier invullen. We stellen het op prijs als je daarbij ook de reden voor je verzoek opgeeft
Het gaat me natuurlijk niet echt aan, maar zou je de reden willen delen? Ik vond je bijdragen, bijv. in "Klassieke muziek" steeds aangenaam om te lezen en ik zou het spijtig vinden als je je account opzegt.Ik zou het liefst mij account opheffen, vervelend dat dit niet kan.
Ik veronderstel dat als bekend. Als ik het goed gelezen heb worden alle berichten die voortkomen uit het ingrijpen op geplaatste post en het uitdelen van waarschuwingen in het team van de mods gedeeld en ondersteund, althans dat staat nogal intimiderend onder de mail.Het gaat me natuurlijk niet echt aan, maar zou je de reden willen delen? Ik vond je bijdragen, bijv. in "Klassieke muziek" steeds aangenaam om te lezen en ik zou het spijtig vinden als je je account opzegt.