Aangetoond is nu dat UFOs wel degelijk bestaan. Jouw idee dat het allemaal duimzuigerij is, is dus verworpen.
Waar komt deze conclusie opeens vandaan? Volgt dit uit het feit dan mensen vroeger heksen hebben zien vliegen, of uit jouw verklaring dat we over UFO's op radarbeelden hebben gediscusseerd?
De conclusie volgt uit genoemde feiten in deze discussie, en nog een stortvloed aan andere voorbeelden die beschikbaar zijn. Sommige mensen denken dat er geen enkel bewijs voor UFOs is, echter dit is een misvatting.
Dan die foto, elke fotograaf kan zo'n foto in elkaar trucen, deze foto lijkt in alles op de andere UFO-foto's die ik heb gezien: vaag, onduidelijk, eenvoudig door trucage in elkaar te flansen door vrijwel iedereen met een camera.
Er zit ook nog een verhaal achter de foto, namelijk dat met de radarbeelden, F-16s, duizenden ooggetuigen, etc. Bij voorbaat alle foto's verwerpen is onlogisch.
Oja, en als je beweert dat dit een eenvoudige trucagefoto is, zul je dit helaas moeten bewijzen.
Ik geloof echt wel in UFO als in: Unidentified Flying Object, zolang de mens vliegt komen die dingen voor, zelfs nu nog met onze goede detectieapparatuur. Maar met buitenaardse wezens en aliens heeft dat weinig van doen: afgewaaide weerballonnen, drugsvluchten en andere illegaal vliegverkeer, vogelzwermen etc.
Ik zie dat je nu wel gelooft dat UFOs bestaan, dat is mooi
Overigens, een grappig detail van bovenstaande UFO: hij maakte bewegingen van 40 G. Voor zover ik weet, is dit dodelijk voor de mens. Misschien is de UFO van op afstand bestuurd? Of heeft hij anti-zwaartekracht?
De echte vraag is inderdaad, door wie UFOs bestuurd worden.
Zo zijn er nog zat voorbeelden waarbij UFOs nog vreemdere capriolen uithalen(vormveranderen, lichtstralen op grond richten, opsplitsen, 14000 G, waarnemingen buiten de dampkring, 100% magnesium materialen, UFOs van 3KM groot, etc.) Naarmate je alle stukjes bewijs bij elkaar legt, komt mijn inziens de waarschijnlijkheid van de 'UFOs zijn menselijke vliegmachines' in het geding. Hierover kunnen de meningen verschillen.