Mijn punt is dat iemand die wel islamitisch vrij krijgt op een feestdag die niet-islamitisch is, maar andersom gebeurt het niet. Dan krijg alleen de islamiet vrij.
Tsja, als de overheid (sommige) islamitische scholen geen geld meer wil geven, dan kunnen deze "speciale" scholen niet bestaan.
Verborgen inhoud
de meesten hebben die discussie een paar weken geleden toch gehoord over die amsterdamse school? Dus worden moslims gedwongen om naar christelijke scholen te gaan, die er in overvloed zijn. Waar ze dus christelijke tradities moeten naleven. Ik vind overigens; 'niet-eerlijk ten opzichte van christenen', moeilijk doen over niks. Een deel van de allochtonen (moslims) hebben het al een stuk moeilijker in deze maatschappij, als we dan ook nog over zulk soort dingen gaan mierenneuken (om maar even banaal te zijn) vind ik dat de moslims in onze maatschappij wel heel erg geforceerd worden.
Maarja, dat is mijn mening als scholier, hoe jij daar instaat dat moet jij weten. :eusa_whistle:
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.