Wie A zegt moet ook B zeggen, dus wat is je trucje?Gebaseerd op dat Wikipedia artikel zou ik wel een trucje kunnen verzinnen waarmee je er eventueel mee weg zou kunnen komen als je het goed uitvoert.
Dit kan inderdaad, mn vader en ik kunnen didgerdidoo spelen, en dan moet je "doorademen" de lucht die je via je neus inademt meteen weer naar buiten via de mond, je krijgt dan dus idd even geen lucht binnen, en dat moet je weer met andere vreemde ademstootjes doen (eerst wangen vullen met lucht, dat blazen terwijl je naar je longen ademt), het is dus zeker mogelijk, maar het ziet er een beetje hyperventieleerachtig uit, en voor een blaastest heb je best wat lucht nodig, dus het is supermoeilijk, en ik denk dat deze techniek nogal opvalt.Ik heb ooit gehoord dat er wel een mogelijkheid was: Door je neus inademen, en door je mond uit, alsof je een didgeridoo bespeelt. De lucht komt dan niet in je longen, en komt niet verder dan je keelholte. Nadeel is wel dat je een bepaald volume aan lucht het apparaat moet inblazen en dat duurt even. Als je lang genoeg zonder verse lucht kan (de lucht komt immers niet in je longen), zou je in theorie zo'n ademanalyser moeten kunnen bedonderen. Echter, het is geen onopvallende manier van ademhalen.
Droog je van Alcohol juist niet uit? Dan nog eens gaan lopen, amai dan zul je echt wel die alcoholtest ontlopen.Goemba schreef:Niet lopen...gewoon hard rennen..of is dat ook geen optie?. Een vriend van mij wist het volgende er over te vertellen:
Alcohol breekt vet af eigenlijk, min of meer, maar lost er vooral in op. En omdat het daar druk mee bezig is komt het minder gauw (over langere tijd verspreid) in de bloedbaan en krijg je dus wat minder effect.
Maar om een blaastest te ontlopen...dat zal je niet lukken![]()
Je kan proberen om een sterk menthol snoepje snel in je mond te stoppen voor de test. Misshcien dat dat helpt ?muhahaha77 schreef:Weet iemand wat het betekent als je blaast en het dingetje geeft 'HoT' aan?
Ik had dat gister namelijk, en ik weet niet wat dat nu precies betekent.
alvast bedankt.
Volgens het openbaar ministerie doet zo'n apparaat dat niet. Ga langs / bel naar je lokale politiebureau en vraag het ze zou ik zeggen.Weet iemand wat het betekent als je blaast en het dingetje geeft 'HoT' aan?
Is het de bedoeling van het café om duidelijk te maken aan elkaar hoe je met oneerlijkheid je onvolwassenheid kan verbergen? Of heb je nu het gevoel dat je een stoer verhaal verteld hebt?Tha-stefan schreef:Blaah, Blaah, ......
.........
Zet de nummer onder een naam in je telefoonlijst waaruit de agent kan afleiden dat hij je vader is (bijvoorbeeld Papa of vader). Zo pak ik het iig altijd aan![]()