je moet ook goed beseffen dat creationisten elk argument van de tafel gooien, maar zelf geen enkel positief argument hebben voor schepping. Men veegt gewoon alle honderdduizenden aanwijzingen van tafel en maken zich er vanaf met de stelling, het is verkeerd, er was een schepping. Als ze al argumenten gebruiken, zijn dat meestal valse en losse die nergens op slaan (zoals er bestaan zoveel organismen dat je een boek van 6000 bladzijden nodig hebt om ze allemaal op te schrijven - deze theorie is belachelijk, want vergroot of verklein het lettertype en je hebt meer/minder dan 6000 bladzijden). Ik heb ooit een boekje van creationisten gelezen uit nieuwsgierigheid, en alle foutieve argumenten en redeneerfouten en tegenstrijdigheden begonnen te markeren, na 10 bladzijden stopte ik omdat ik bijna de ganse tekst aan het inkleuren was. Ik sta altijd vol ongeloof als ik zien dat er zoveel mensen zijn (hier op het forum) die al die ettelijke honderdduizenden argumenten gewoon naast zich neerleggen en zeggen 'tis allemaal niet waar'. Ik moet ook zeggen dat de meeste creationisten gewoonweg geen weet hebben van al het materiaal die evolutie aantoont ...