en ik krijg deze sommen, zonder enige uitleg voorgeschoteld
ja ik snap 't nu .. dankzij jullie, dank voor allen die me hebben geholpen ..Snap je het nu? Het is belangrijk dat je het snapt, omdat het de basis is voor heel veel wiskunde.
Ik zou me echt eens achter de oren krabben (echt heel hard) als ik in HAVO/VWO (welke school heeft überhaubt nog een HAVO/VWO klas in het 3e jaar?) zou zitten en dan niet eens lineaire vergelijkingen kan oplossen...DionPenterman schreef:ja .. aparte school, veel zelfstandig .. geen uitleg voor wiskunde onder anderen ..
en ik zit nu in 3 havo/vwo
Het Maimonides in Amsterdam, heeft een 3 Havo/Vwo klas.Math schreef:Ik zou me echt eens achter de oren krabben (echt heel hard) als ik in HAVO/VWO (welke school heeft überhaubt nog een HAVO/VWO klas in het 3e jaar?) zou zitten en dan niet eens lineaire vergelijkingen kan oplossen...DionPenterman schreef:ja .. aparte school, veel zelfstandig .. geen uitleg voor wiskunde onder anderen ..
en ik zit nu in 3 havo/vwo
En dat 'beetje' is de understatement van de dag!ok die school heeft dat 3 havo/vwo, maar vorig jaar zat ik in het derde ( komt overeen met 3 havo/vwo) en we waren toch wel een beetje ( lees :veel) verder dan oplossen van dergelijke vergelijkingen.![]()