Anonymous
Artikelen: 0

Re: Wormgaten

de theorie van het dubbelvouwen van de ruimte klinkt intressant maar volgens mij stelt zich dan de vraag is het heelal eindig of niet want hoe kan je iets wat oneidig is dubbelvouwen . en zo veroorzaakt de ene vraag de andere weer .wat als het eindig is wat is er na ?
Spuit11

de theorie van het dubbelvouwen van de ruimte klinkt intressant maar volgens mij stelt zich dan de vraag is het heelal eindig of niet want hoe kan je iets wat oneidig is dubbelvouwen . en zo veroorzaakt de ene vraag de andere weer .wat als het eindig is wat is er na ?
Dat hoeft niet......... Kijk maar eens hoe een zwart gat de ruimte kromt.....Hij heeft daarvoor niet alle ruimte nodig.Waneer ik nu van punt A naar punt B wil gaan ben ik eigenlijk verplicht de geheele kromming te volgen...Maar wat nu als ik gebruik maak van de rechte lijn van punt A naar punt B die niet langs die kromming loopt.De lijn zoals het touw in een boog (van een pijl en boog). :wink:
Anonymous

Ik heb zo mijn idee over de 4d

ik denk dat er vast wel mensen hier zijn die het verhaal van plat land hebben gehoord? met een bol die op bezoek komt uit 3d land enz.

en dan voor ons:

ik zit lekker op de bank en op eens komt er een raar voorwerp te voor schijn dat voorwerp kan gewoon in een heleboel andere vormen voor komen dus soms is het een kubus en soms een bol of zo. en net zoals het hondje dat de bol in plat land kan omdraaien kan het super figuur van 4d land mij binnenste buiten draaien en dan mij terug zetten op 3d land (wordt mijn dood maar ja) zo zie ik het een beetje voor me

klinkt mischien een beetje vaag en het kan best zijn dat ik totaal fout zit maar ja

Terug naar “Ruimtefysica”