\(\Delta t_{0}=\frac{\Delta t_{bots}}{\gamma}=68 s\)
Voor het licht van de koplampen lijkt de tijd stil te staan.Moderator: physicalattraction
De persoon op aarde meet een snelheid voor de auto, die we op 480c gekozen hebben.Zowel de bestuurder en de persoon op aarde meten dezelfde snelheid van de auto
Voor de afstanden had ik 480c voor de persoon op aarde en 36c voor de bestuurder, dus ik kom ook op een kleiner getal uit. Het gaat dus om de precieze waarde..maar omdat het gemeten tijdsinterval door de bestuurder kleiner is, zal hij een kortere afstand meten:
Dit slaat helemaal nergens op. Er bestaat geen enkele denkbare manier hoe je een auto zou kunnen omzetten in straling "met behoud van informatie". De natuur lost dus helemaal niets op met een stralingsziekte, de door jouw voorgestelde situatie (de auto verandert in straling) gebeurt namelijk gewoon niet.Miesdr schreef:Ik ben eruit. Om de snelheid van het licht te behalen moet je de auto massa-loos zien te maken, met behoud van informatie. Daarbij zal er dus geen aanrijding plaatsvinden (tenminste geen botsing zoals we kennen vanuit verkeerssituatie) maar een aanstraling. Als de snelheid ook maar iets minder is, zal hij de lichten aan zien komen.
Hmm... Wel interessant om te bedenken dat de natuur die botsing van informatie op dezelfde tijd en in dezelfde ruimte op zou kunnen oplossen met een stralingsziekte.
Er is nog geen bekende manier, maar wie weet over 1000 jaar....
Neen, dat gebeurt dus niet. Lees dit topic eens door als je de moeite neemt om te reageren.Voor iedere waarnemer reist het licht met de snelheid van het licht. Iemand die in die auto zit ziet het licht voor zich uit schijnen, tegennatuurlijk het ook klinkt.
De genoemde opties zijn deze:Voor iedere waarnemer reist het licht met de snelheid van het licht. Iemand die in die auto zit ziet het licht voor zich uit schijnen, tegennatuurlijk het ook klinkt.