Ik heb dit ook wel eens geprobeerd, maar je mag blij zijn als je er 10 weet te trekken op een forum van 20.000 leden.
Met een paar ben ik ook allang tevredenjoris84 schreef:als ze zich allemaal aanmelden,
paar duizend vouwers erbij
Eerder te hopen dat er wat pc-gamers tussen zitten met mooie grafische kaartenMet een paar ben ik ook allang tevreden. Worden het er meer, dan zou het misschien nog wel zo leuk zijn als je met die club je eigen team opstart daar. Als je een band hebt hou je elkaar wat beter aan de gang. Gesteld dat er daar ook nog wat PS3-fans rondlopen heb je nog kans dat je ons over een jaartje voorbijstuift....
...
Mooi initiatief!! Het aantal mensen dat daardoor daadwerkelijk gaat folden zal vermoedelijk niet zo groot zijn, maar elke vouwer is de moeite waard!...laten we hopen dat er een hele lading vouwers bijkomt...
Donator willower
Score 96
Date of first work unit 2010-09-27
Welkom!Donator Kirov
Score 69
Date of first work unit 2010-10-02
Doe Attach to Project. Die andere optie gebruik ikzelf helemaal niet.Moet ik "Attach to project" of "Attach to account manager" selecteren wanneer ik voor WSF wil vouwen? Ik moet kiezen tussen deze twee opties bij installatie van de BOINC Manager.
](*,)Donator Harm_Gerlings
Score 504
Date of first work unit 2010-10-05
Donator Maveryth
Score 69
Date of first work unit 2010-10-13
Vouw ze!Donator Seleen-Mangaan
Score 59
Date of first work unit 2010-11-09
Blij dat er nog 'ns eentje van start gaat!Donator Vitaly
Score 388
Date of first work unit 2010-11-28