Puzzel Puzzels
Anonymous
Artikelen: 0

Re: Ontvoerd worden door aliens

http://www.bltresearch.com/

zeer uitgebreidde graancircel site met veel getuigenverklaringen op een wetenschappelijke manier benaderd.

Na het uitpluizen van deze site(met bijbehorende links) is het onmogelijk nog langer skeptische te zijn over graancircels gemaakt door ufo's.

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

p__

Anonymous schreef:http://www.bltresearch.com/

zeer uitgebreidde graancircel site met veel getuigenverklaringen op een wetenschappelijke manier benaderd.

Na het uitpluizen van deze site(met bijbehorende links) is het onmogelijk nog langer skeptische te zijn over graancircels gemaakt door ufo's.
Het is jammer dat dit geen wetenschappelijke site is, maar er staan wel enkele wetenschappelijke bronnen op.

Overigens is die Nancy Talbot van BLT research ook ooggetuige geweest van de cropcirclevorming in Hoeven, die ik op de vorige pagina toonde. Ik weet echter niet zeker of zij ooggetuige is geweest van de onderzochte cropcircle of een andere, want er zijn ±60 verschillende cropcircles in Hoeven geweest. (overigens allemaal in de buurt van 1 person, Robert van den Broeke, welke ook een video van dergelijke lichtbollen gemaakt heeft, link kan ik plaatsen als gewenst is)

Hier is de ooggetuige verklaring van Nancy Talbot:
At about 3:05 am I heard a few cattle nearby bawling raucously, as cattle do when they are disturbed. From years of talking whth farmers and ranchers who have had crop circles (and other unusual events) occur on their properties, I immediately realized that this bawling might be a sign that something strange was afoot and, in the back of my mind thought "I should go to the windows and pull back the curtains because I might see something." Whether because of fatigue or some sort of intuition, I stayed in bed and did not pull back the curtains. The cattle quieted down for a few minutes but, at about 3:10 am they started up again. And again I thought I should go to the windows and open up the curtains....and, again, I stayed put (in my notes from that night I have written that I was "scared"). After a minute or so the cattle were quiet again.

Afbeelding

Then, at about 3:15 am, a brilliant, intense white column, or tube, of light--about 8 inch to 1 foot in diameter from my vantage point--flashed down from the sky to the ground, illuminating my bedroom and the sky as brilliantly as if from helicopter searchlights. My room was so bright I can't, in retrospect, understand how I could so very clearly see the "tube" of light outside--it's distinct edges--but I could for about a full second, and there seemed to be a slight bluish tinge along the sides of the tube. Then this tube of light disappeared and both my room and the outside went dark. While the tube of light was there it was so bright I couldn't see exactly where it was touching down and wasn't sure how close it was.

http://www.bltresearch.com/eyewitness1.html
Is het niet handiger om een cropcircle topic te maken?
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Anonymous

Er was er een maar die is spoorloos verdwenen.

Ufo's en graancicels zijn mijninziens nauw verbonden maar ontvoering heeft niks met graancircels te maken dus ja.

In Hoeven zit een leylijnen knooppunt, graancircels worden over het algemeen in de beurt van leylijnen gevonden en er zijn ook vermoedens dat ufo's zich bewegen over deze leylijnen en dus die energie gebruiken om zich te verplaatsen.

Nauw weet ik dat leylijnen nogal omstreden zijn getuige dit topic http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...?showtopic=1026

Maar ik vind dit toch opmerkelijk!
p__

De UFOs die graancirkels maken schijnen lichtbollen te zijn.

Dit kunnen wellicht bliksembollen, plasmabollen of vuurbollen zijn.

Hoewel dit UFOs zijn, zijn het niet gestructureerde vliegende machines met ramen, koepels, lichtstralen, etc.

Deze lichtbollen zijn ook erg klein, vergeleken met de schip-achtige UFOs.

Hoe de schip-achtige UFOs in verband staan met de lichtbollen, daar heb ik geen flauw benul van.
p__

Hier zijn enkele schetsen van UFOs die in Duitsland gezien zijn en waartussen vrijwel identieke UFOs zitten als diegene die door de Belgische Luchtmacht waargenomen is:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de UFO in België 1989/1990:

Afbeelding
Anonymous

Classical explanations

Information about the well-known explanation models - which are not particularly convincing all - you may call up via the specified links here.

"UFO abductees" are psychologically ill, or they daydream themselves these experiences only after the consumption of too many science fiction films.

"UFO abductions" arise only during hypnotical trance, they are suggested by the therapist or produced unconsciously by the people, in order to please the therapist.

"UFO abductions" are a repressed memory of own birth.

"UFO abductions" are masked experiences of sexual abuse in the childhood.

"UFO abductions" are hallucinations, which are released by electromagnetic waves (Schumann waves).

"UFO abductions" are memories of a real experience, i.e. an extraterrestrial civilization actually visits the earth, in order to abuse humans for their experiments.

Due to own research of many years in this field the authors came to the following conclusions: The hypothesis that extraterrestials abduct humans into UFOs, is not provable.

The subjective experiences of humans have a very strongly archetypical character in the sense of the psychology of C.G.Jung, whereby the remarkable uniformity of the descriptions all over the world is explainable. This led it in the past to erroneous-proves to interpret them as "objective experiences with extraterrestials" (more details for this in the separate article Structure and meaning of the archetypical UFO experiences).

Even if the "UFO experiences" can be only subjective realities, they are nevertheless very important, because they hide a more deep-seated experience level, which does not necessarily have to do something with "UFOs" or "extraterrestials".

Insights of modern physics (especially in the field of gravitation), genetics and behavior research (especially about group consciousness) may explain this experience level scientifically.
http://www.fosar-bludorf.com/ufo-artikel/h...on/virt_eng.htm
Anonymous

Latest scientific results

At the Russian academy for sciences in Novosibirsk, among other things, V.Djatlov and A.Dmitrijev found out that smaller space-time tunnels (so-called wormholes), which after newest insights are kept stable by negative masses (so-called mirror masses), may form so-called vacuum domains in our terrestrial atmosphere. Inside them gravitation may transform into electricity, which leads to dancing luminescent objects, which often resemble the form of UFOs. In similar way natural rotation fields can transform into magnetism and vice versa.

http://www.fosar-bludorf.com
p__

http://www.kingcountyjournal.com/sited/sto...ory/html/204346

Enkele quotes:
Skeptics aside, ``I'm nearly 100 percent convinced (extraterrestrial visitors) are already here,'' he says.

``There's been photos. There's been debris that can't be explained. There's been some credible witnesses.''

But there's a tendency to discount eyewitnesses, he says, even when they're pilots or in law enforcement.

That doesn't make sense, he argues.

``We put people to death based on the testimony of eyewitnesses,'' he says. ``But here, we discount the testimony of credible witnesses.''

Technological proof coming

Puckett believes that technology is changing so fast that within his lifetime --perhaps even in the next decade -- there will be proof of the existence of extraterrestrials on Earth.
De man die dit zegt is William Puckett.

Zijn website is: http://www.ufosnw.com/

Hij is een Bachelor of Science in Biology en een Master of Science in Meteorologie.
Diesel Power

b. de UFOs zweefden door het bos, stonden stil, vlogen de lucht in, maakten bewegingen onder scherpe hoeken
Zo'n soort verschijnsel heb ik ook wel 's gezien. Ik geloof zelf niet in aliens of iets dergelijks maar ik was een keer 's avonds in het donker onderweg naar een vriend. Ik dacht een vliegtuig of zoiets te zien, in ieder geval iets met licht en het vloog. Maar opeens zag ik die lampjes rare bewegingen maken, scherpe bochten enzo. Iets dat een vliegtuig niet kan doen in ieder geval. Om er zeker van te zijn heb ik zelfs nog m'n bril op gedaan (heb -1, geen bril nodig maar toch handig voor op het bord kijken enz...) Maar geen idee wat dat geweest moet zijn. Wil niet gelijk zeggen dat het een ufo is... maar uitsluiten doe ik het niet.
p__

Diesel Power schreef:
p schreef:
b. de UFOs zweefden door het bos, stonden stil, vlogen de lucht in, maakten bewegingen onder scherpe hoeken
Zo'n soort verschijnsel heb ik ook wel 's gezien. Ik geloof zelf niet in aliens of iets dergelijks maar ik was een keer 's avonds in het donker onderweg naar een vriend. Ik dacht een vliegtuig of zoiets te zien, in ieder geval iets met licht en het vloog. Maar opeens zag ik die lampjes rare bewegingen maken, scherpe bochten enzo. Iets dat een vliegtuig niet kan doen in ieder geval. Om er zeker van te zijn heb ik zelfs nog m'n bril op gedaan (heb -1, geen bril nodig maar toch handig voor op het bord kijken enz...) Maar geen idee wat dat geweest moet zijn. Wil niet gelijk zeggen dat het een ufo is... maar uitsluiten doe ik het niet.
helicopter?
Diesel Power

helicopter?
Nej daar ging het weer te snel voor... Want het gevaarte maakte hele snelle scherpe bochten. En er waren lichtjes in veel verschillende kleuren (rood, groen, blauw, geel) Echt heel raar...
6 feet under

p schreef:
Anonymous schreef:http://www.bltresearch.com/

Het is jammer dat dit geen wetenschappelijke site is, maar er staan wel enkele wetenschappelijke bronnen op.

Overigens is die Nancy Talbot van BLT research ook ooggetuige geweest van de cropcirclevorming in Hoeven, die ik op de vorige pagina toonde. Ik weet echter niet zeker of zij ooggetuige is geweest van de onderzochte cropcircle of een andere, want er zijn ±60 verschillende cropcircles in Hoeven geweest. (overigens allemaal in de buurt van 1 person, Robert van den Broeke, welke ook een video van dergelijke lichtbollen gemaakt heeft, link kan ik plaatsen als gewenst is)

Hier is de ooggetuige verklaring van Nancy Talbot:
At about 3:05 am I heard a few cattle nearby bawling raucously, as cattle do when they are disturbed. From years of talking whth farmers and ranchers who have had crop circles (and other unusual events) occur on their properties, I immediately realized that this bawling might be a sign that something strange was afoot and, in the back of my mind thought "I should go to the windows and pull back the curtains because I might see something." Whether because of fatigue or some sort of intuition, I stayed in bed and did not pull back the curtains. The cattle quieted down for a few minutes but, at about 3:10 am they started up again. And again I thought I should go to the windows and open up the curtains....and, again, I stayed put (in my notes from that night I have written that I was "scared"). After a minute or so the cattle were quiet again.

Afbeelding

Then, at about 3:15 am, a brilliant, intense white column, or tube, of light--about 8 inch to 1 foot in diameter from my vantage point--flashed down from the sky to the ground, illuminating my bedroom and the sky as brilliantly as if from helicopter searchlights. My room was so bright I can't, in retrospect, understand how I could so very clearly see the "tube" of light outside--it's distinct edges--but I could for about a full second, and there seemed to be a slight bluish tinge along the sides of the tube. Then this tube of light disappeared and both my room and the outside went dark. While the tube of light was there it was so bright I couldn't see exactly where it was touching down and wasn't sure how close it was.

http://www.bltresearch.com/eyewitness1.html
er bestaat zelfs een film die laat zien hoe een graancirkel gemaakt wordt door zon lichtbol. in een gebied in engeland waar veruit de meeste cirkels in de wereld voor komen hadden ze op verschillende plaatsen camera's staan en 1 daarvan heeft het kunnen filmen.
Ann

volgens mijn is het een mythe want het is nooit wetenschappelijk bewezen... of wel :?: :shock: ;)

ads

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Bekijk product

p__

volgens mijn is het een mythe want het is nooit wetenschappelijk bewezen...  of wel :?:   :shock:   ;)
Ik zou eerder zeggen dat de wetenschap het nog niet heeft kunnen verklaren, dan dat het mythe is.

Het feit dat jij pijn kan voelen en na kan denken, is ook nooit wetenschappelijk bewezen of verklaard. Is dit dan ook een mythe?

Vaststaat dat er een hoop mensen zijn, voor wie hun ervaringen met 'aliens' volledig echt zijn/lijken. Leugendetectors geven meestal aan dat ze niet liegen(ze denken dat het de waarheid is). Psychologisch onderzoek toont aan dat deze mensen geen geestelijke ziekte of teveel fantasie hebben. Ook vertonen sommige van deze mensen dezelfde verschijnselen als oorlogsveteranen die diep getraumatiseerd zijn door hun ervaringen. Velen hebben ook littekens (waarvan niet bewezen kan worden dat ze door ontvoeringen veroorzaakt zijn). In sommige gevallen zijn er meerdere (onafhankelijke) getuigen die hetzelfde (zeggen te) hebben gezien. Deze getuigen doorstaan ook leugendetector tests en hun verklaringen komen met elkaar overeen.

Stel nu het volgende scenario:

Een vrouw wordt in een auto gesleurd en ontvoerd.

Er zijn getuigen die dit vanaf verschillende plekken zien gebeuren.

De vrouw wordt later verward teruggevonden met littekens/wonden.

Ze geeft een beschrijving van de ontvoerders en hun voertuig.

De vrouw slaagt in leugendetector tests.

De getuigen slagen in leugendetector tests.

De vrouw ontwikkeld hierna post-traumatische-stress.

Zowel de vrouw als de getuigen vertellen identieke verhalen.

Is het dan logisch om aan te nemen dat deze vrouw dit alles slechts in haar fantasie heeft meegemaakt. En dat de getuigen dit allemaal in hun fantasie hebben meegemaakt? Dat het een 'mythe' is?

Nee.

Toch is dit precies wat er bij alien abductions gebeurd.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!